شناسه خبر:76832
1402/9/16 10:21:33
با امکانات و تجهیزات جدید انجام شد؛

آغاز به‌کار مجدد پمپ بنزین فلسطین شهر همدان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: جایگاه اختصاصی عرضه بنزین و بنزین سوپر فلسطین (شهیدعظیمی) به مدار ارائه خدمت بازگشت.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی ابراز کرد: جایگاه شهری عرضه بنزین فلسطین بعد از دو ماه انجام تعمیرات و نصب تجهیزات جدید، از روز دوشنبه تاریخ 13 آذرماه آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی به شهروندان عزیز همدانی شد.

وی ادامه داد: با توجه به محل استقرار پمپ بنزین فلسطین در جغرافیای شهری و افزایش مراجعات برای دریافت بنزین به این جایگاه، نیاز به توسعه و تجهیز آن احساس می‌شد.

این مقام مسئول افزود: تعداد سه دستگاه تلمبه به تلمبه‌های موجود اضافه شده و ظرفیت سوخت‌رسانی جایگاه با 10 دستگاه تلمبه و 17 نازل فعال افزایش یافته است.

روستایی ضمن تشکر از زحمات مالک جایگاه، اظهار کرد: اجرای طرح کهاب (کاهش، هدایت و انتقال بخارات بنزین) و توسعه ظرفیت‌های سوخت‌رسانی در راستای تسهیل دریافت خدمات از سوی مردم، از برنامه‌های دارای اولویت منطقه همدان محسوب می‌شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: اجرای کامل طرح کهاب، کف‌سازی، توسعه لوله‌های انتقال فرآورده‌، اجرای کامپوزیت، تقویت نورپردازی، تعمیر و رنگ‌آمیزی تلمبه‌های موجود و خرید نازل و تلمبه‌های جدید و بهسازی دفاتر اداری و سرویس‌های بهداشتی هزینه‌ای حدود 25 میلیارد ریال برای مالک جایگاه در بر داشته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خاطرنشان کرد: تلاش در حفظ و نگهداری از امکانات موجود و رعایت بهداشت از سوی مراجعه‌کنندگان در تقویت انگیزه دیگر صاحبان مراکز خدمات سوخت‌رسانی بسیار مؤثر است و توجه عمیق به اصل صرفه‌جویی و مدیریت بهینه مصرف، نشان آینده‌نگری و مسئولیت اجتماعی شهروندان در قِبال یکدیگر است.

 

شناسه خبر 76832