شناسه خبر:77769
1402/10/10 13:41:56

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی استان مرکزی گفت: 19 هزار و 500 بازرس امسال از واحدهای تولید، عرضه و نگهداری محصولات محصولات دامی، کشاورزی و نانوایی‌های این استان انجام شد.

«محمد شمسی» روز شنبه افزود: سه هزار و 147 پرونده به ارزش 825 میلیارد و 900 میلیون ریال برای واحدهای تولید، عرضه و نگهداری محصولات کشاورزی این استان تشکیل و به تعزیرات معرفی شدند.

وی بیشترین بازرسی‌های انجام شده در این مدت را بازرسی از نانوایی‌های استان مرکزی عنوان کرد و ادامه داد: 12 هزار و 200 بازرسی در این مدت از نانوایی‌های استان انجام شد که 2 هزار و 500 پرونده برای برخی از این واحدها تشکیل شد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی استان مرکزی خاطرنشان کرد: گران فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم رعایت ساعات کاری، عدم رعایت تکالیف صنفی و تعطیلی غیر مجاز از جمله بیشترین پرونده‌های تشکیل شده برای واحدهای نانوایی استان بوده‌ است.

شمسی گفت: بیشترین پرونده‌های تشکیل شده برای واحدهای عرضه، تولید و نگهداری محصولات کشاورزی و دامی مربوط به شهرستان اراک بوده‌ است.

وی اضافه کرد: بازرسی از واحدهای عرضه و تولید محصولات کشاورزی با هدف ایجاد تعادل در بازار، توزیع درست کالاهای اساسی و نظارت بر عملکرد اصناف، کارخانجات و واحدهای تولیدی و اصناف بوده‌ است.

شناسه خبر 77769