شناسه خبر:78686
1402/11/2 11:54:54

طی مراسمی با حضور استاندار مرکزی 6 شبکه تلویزیونی تبلیغات نامزدهای نمایندگی انتخابات مجلس در استان مرکزی آغاز به کار کرد.

در نشست شورای اداری استان مرکزی 6 شبکه تلویزیونی تبلیغات نامزدهای نمایندگی انتخابات جلس در استان مرکزی آغاز به کار کرد.

استاندار مرکزی در این نشست گفت: راه‌اندازی این شبکه‌‌ها در راستای ایجاد فضای عادلانه برای تحقق رقابت گسترده و پرهیز از هزینه غیرضرور و تمرکزها در محورهایی که تاثیرگذاری بالایی دارند، صورت گرفته که کار بسیار ارزشمندی است.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود: همانطور که امام فرمودند حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و همه باید در حفظ انقلاب خود را سهیم بدانند.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های حفظ نظام حضور مردم در میدان و حضور در صحنه است، اظهار کرد: انتخابات مظهر کامل حضور مردم در صحنه است، عوامل ستاد انتخابات در استان تمام سعی و تلاش خود را برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم و در کمال سلامت و کیفیت به کار گرفته‌اند.

استاندار مرکزی تاکید کرد: با توجه به اهمیت انتخابات امسال ضروری است بستر برگزاری انتخابات پرشور و دشمن شکن در سطح جهانی برگزار شود.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات می‌تواند منجر به تقویت وحدت سیاسی و اجتماعی منجر شود، ادامه داد: به هیچ عنوان پذیرفته نیست مدیری پشت میز مدیریت جمهوری اسلام بنشیند، خود را رهرو رهبری و امام بداند، اما نسبت به موضوع انتخابات بی‌تفاوت باشد.

وی تصریح کرد: قانون وظیفه همه اعضای ستاد انتخابات و دستگاه‌ها را مشخص کرده است و دستگاه‌ها باید به موقع پاسخ مکاتبات استان را بدهند.

 

شناسه خبر 78686