شناسه خبر:79104
1402/11/14 12:11:32

سپهرغرب-گروه خبر:فرماندار تویسرکان گفت: 30هزار میلیارد ریال طرح اقتصادی، عمرانی و زیربنایی طی یکسال گذشته در این شهرستان بهره‌برداری شد.

حسین افشاری اظهار کرد: این طرح‌ها با وحدت و هم افزایی مسوولان شهرستان تویسرکان از دهه فجر سال گذشته تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال نیز 62 طرح در بخش‌های کشاورزی، اقتصادی، آموزشی، خدماتی، عمرانی، آبرسانی، ورزشی و راهداری در این شهرستان بهره برداری می‌شود.

فرماندار تویسرکان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها به ارزش 167 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی 419 نفر ایجاد و طی مراسمی همزمان با ایام مبارک دهه فجر افتتاح می‌شود.

افشاری عمده‌ترین این طرح‌ها را کارخانه کاغذ سرکان، دریاچه و پارک مادر تویسرکان، زمین چمن سرکان، بهسازی و آسفالت محور تویسرکان به بوستاندر، افتتاح 109 واحد مسکن شهری بافت فرسوده تویسرکان و 150 واحد مسکن روستایی عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان تویسرکان مصمم در اجرای چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت که مد نظر مقام معظم رهبری است، ادامه داد: تاکنون 31 نامزد انتخاباتی با گرایش، سلایق و سنین مختلف در شهرستان تایید شدند که زمینه‌ای‌ برای حضور حداکثری انتخاب است.

شناسه خبر 79104