شناسه خبر:79107
1402/11/14 12:26:35

سپهرغرب-گروه خبر:استاندار کرمانشاه گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون تولیدات کشاورزی استان 6 برابر شده و تولیدات صنعتی نیز به 120 میلیون تن رسیده است.

«محمدطیب صحرایی» در نشست شورای اداری استان افزود: بیش از پنج میلیون تن تولیدات کشاورزی و 20 میلیون تن تولیدات معدنی در استان از جلوه‌های توانمندی انقلاب اسلامی است و لازم است ادارات در این زمینه به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی اظهار کرد: از آغاز دهه فجر تا روز 11 اسفند که زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است مردم باید یک ماه پر از نشاط و شاد را تجربه کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: شاید از مهمترین نکاتی که برای شادکامی مردم مدنظر قرار دهیم خدمتگزاری بیشتر به آنها است. به طور محسوس باید خدمتگزاری دستگاه‌ها تقویت شود. ادارات اگر می‌خواهند دهه مبارک فجر و اعیاد را مبارک شمارند باید بیشتر خدمت کنند.

وی تاکید کرد: در ساعات اداری هیچ جشنی نباید برگزار شود و مردم نباید پشت درهای بسته بمانند و جشن ما خدمت بیشتر به مردم است.

صحرایی در ادامه عنوان کرد: در استان با موافقت نماینده ولی فقیه در استان یک قرارگاه فرهنگی جامع تشکیل خواهیم داد که همه ظرفیت‌ها به دستور مقام معظم رهبری در یک کار قرارگاهی هدف گذاری می‌شود و از کارهای موازی و جزیره‌ای جلوگیری خواهد شد.

وی خطاب به مدیران استان گفت: مهترین وظیفه ما و شما ایجاد امیدواری واقعی در مردم است. من و شما که به پذیرش مسوولیت در نظام اسلامی مفتخریم وظیفه داریم آنچه که نظام اسلامی برای ما به ارمغان آورده به جوانان منتقل کنیم تا انتخابات را آگاهانه و باامید و افتخار رقم بزنیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در انتخابات نسبت به اصل این رویداد مهم و مردمسالاری متعصب و فعالیم اما نسبت به نامزدها بی طرف هستیم و میزان رای ملت است.

تلاش مسوولان مردم را امیدوار در صحنه‌های مختلف نگه داشته است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه هم در این نشست با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تلاش‌های مسوولین است که جامعه ما را به رغم مشکلات روی پا نگه داشته و مردم را امیدوار در صحنه‌های مختلف نگه داشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حبیب الله غفوری» افزود: 45 سال باعزت، تقدیم چند صد هزار شهید، تحمل دشواری‌ها و مشکلات در دوران‌های مختلف، تحمل 17 هزار ترور که منافقین بر ملت ما تحمیل کردند و مهار تحریم بی سابقه را شاهد بودیم.

وی اظهار کرد: امروز آمریکا در دنیا منفورترین دولت عالم است که در تاریخش بی سابقه بوده که اینها بی دلیل نیست بلکه اراده الهی است. رژیم صهیونیستی خون ریز نیز که یک صحنه از آن در جنگ اخیر دیدیم که بیش از 20 هزار نفر را شهید کردند. این نظام سفاک باقی نمی‌ماند و این سنت الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: 45 سال ملت با همه دشواری‌ها راه شهدا را ادامه داده اند و برایش در سراسر جبهه مقاومت شهید داده اند. رژیم صهیونیستی که روزی نیل تا فرات را در سر داشت امروز برای حفظ هستی محدود خودش دست به دامان استکبار دنیا شده تا در مقابل حماس مقاومت کنند.

وی همچنین عنوان کرد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسوولین و مردم با شما پیمان می‌بندند که تا نفس باقیست مسیر عزت و سربلندی و پیشرفت را رها نمی‌کنیم.

غفوری گفت: به اتکای این مردم بر صندلی تکیه زدیم. در این سه ماه خبرهایی از دلسرد کردن مردم توسط بدنه کارمندی ادارات به بنده رسیده و این در شان مجموعه‌های مدیریتی ما نیست. کارمندانی که در مجموعه ما کار می‌کنند نیاز به توجیه، نظارت و تشویق و در بعضی جاها تنبیه دارند.

انتخابات را با شرکت حداکثری مردم و نهایت دقت برگزار می‌کنیم

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه هم در جلسه گفت: از سال گذشته تمام تلاش‌ها برای انصراف مردم از حمایت جمهوری اسلامی ایران توسط دشمنان اسلام شکل گرفته است. به رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمام تلاش‌های آنها نقشه برآب شده و وظیفه داریم انتخابات را با شرکت حداکثری مردم و در نهایت دقت به سرانجام برسانیم.

«علی شعبانی» افزود: در استان کرمانشاه تاکنون 255 داوطلبِ برای شرکت در انتخاب مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده‌اند و تا 18 بهمن ماه که شورای نگهبان اسامی داوطلبین را منتشر می‌کند، احتمال افزایش این آمار وجود دارد، تاکنون با همین تعداد نیز افراد ثبت نام کننده نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ادامه داد: راهی را که برای ترغیب مردم برای مشارکت انتخاب کردیم خدمت به مردم است. مردمی که همیشه پای نظام بوده‌اند و وظیفه خود را انجام داده‌اند و ما مسوولین یک گام از مردم عقب‌تر بوده‌ایم.

وی در پایان فعالیت مدیران دولتی در تبلیغات داوطلبین را ممنوع عنوان کرد و افزود: مدیران و کارکنان دولتی نباید به نفع یا ضرر داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی عمل کنند، این انتظار قانون است که ما باید انجام دهیم و با مدیران متخلف در این زمینه برخورد خواهد شد.

شناسه خبر 79107