شناسه خبر:80590
1402/12/23 12:23:54

سپهرغرب-گروه کشاورزی:مدیرکل حوزه ریاست و امور استان‌ها سازمان امور اراضی کشور گفت: همراه کردن مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط برای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی با فعالیت‌های ترویجی و روابط عمومی امکان‌پذیر است.

میرمهدی طاهری در نشست کارشناسان و رابطان ترویج و روابط عمومی ستاد و مدیریت اموراراضی استان‌ها به‌صورت وبیناری اظهار کرد: پیشگیری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز و صیانت از اراضی کشاورزی به‌عنوان بستر تولید از وظایف مهم سازمان امور اراضی کشور است.
 

وی افزود: همراه کردن مردم و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در این زمینه در گرو ترویج، آموزش و اطلاع‌رسانی شفاف است و این امر در حوزه وظایف روابط عمومی است.

مدیرکل حوزه ریاست و امور استان‌ها ادامه داد: افراد سودجو و فرصت‌طلب در ایام تعطیلات نوروزی اقدام به تغییر کاربری اراضی کشاورزی می‌کنند، این کار باعث تهدید امنیت غذایی و بستر تولید محصولات کشاورزی می‌شود، روابط عمومی باید با استفاده از روش‌های مختلف جامعه را از مخاطرات تغییر کاربری اراضی مطلع کند.

طاهری اضافه کرد: روابط عمومی باید از روش‌های مختلف مانند رسانه‌های ملی و استانی و تشکل‌های تخصصی و منطقه‌ای استفاده کند تا فعالیت‌ها، برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان را منعکس کند.

 

 

شناسه خبر 80590