شناسه خبر:80754
1402/12/27 13:37:48

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ازآغاز عملیات اجرایی ساخت 700 واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک خبر داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت 700 واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک همزمان با سراسر کشور با اشاره به فعالیت‌های سپاه در بخش‌های مختلف اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میدان بزرگ جهاد و خدمت به مردم و مروج معرفت، ایمان، فرهنگ اسلامی است و قلمرو فعالیت‌های سپاه معادل قلمرو انقلاب اسلامی است و توانمندی‌ها و وسعت فعالیت‌های سپاه توانسته به ملت بزرگ ایران و امت اسلام آرامش و امنیت هدیه دهد.

سردار کریمی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به نیازهای کشور همه توان خود را به میدان آورده و در راستای تحقق ایران قوی شبانه روزی تلاش می‌کند.

وی با اشاره به موفقیت‌های شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی در اجرای پروژه‌های مسکن گفت: رویکرد سپاه در ساخت مسکن جهادی وار عمل کردن است که در استان مرکزی به همت جهاد خانه سازی پروژه عظیم شهید سلیمانی اراک کلید خورده و اتفاقات بزرگی در این راستا انجام شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: پروژه یک هزار و 342 واحدی در شهرک شهید سلیمانی اراک که فاز اول آن در مهر ماه سال 1402 با حضور وزیر محترم کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت و فاز اول و دوم آن مجموعا 640 واحد و فاز سوم آن 700 واحد است و امروز با حضور مسئولین کشوری و به طور همزمان در سراسر کشور عملیات اجرایی فاز سوم پروژه آغاز شد.

وی ادامه داد: فاز دوم پروژه شهید سلیمانی هم اکنون پیشرفت 80 درصدی دارد و با کار جهادی در حال پیشرفت است و سعی داریم در کمترین زمان ممکن تحویل متقاضیان شود.

شناسه خبر 80754