شناسه خبر:81426
1403/1/28 18:29:09

فرماندار شهرستان رزن با بیان اینکه فاز نخست 94 واحد طرح نهضت ملی مسکن رزن به مرحله نازک‌کاری رسید، گفت: در تیرماه سال جاری طبق وعده داده‌شده فاز نخست نهضت ملی مسکن رزن قابل افتتاح و بهره‌برداری خواهد بود.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در بازدید از وضعیت پیشرفت فیزیکی فاز نخست طرح نهضت ملی مسکن شهرستان رزن اظهار کرد: بهره‌برداری از فاز نخست نهضت ملی مسکن رزن را پیش‌بینی کرده بودیم که تیرماه باشد و خوشبختانه با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی این پروژه‌ها در مرحله نازک‌کاری و نصب تأسیسات هستند.

وی یادآور شد: به‌طور قطع در تیرماه سال جاری طبق وعده داده‌شده فاز نخست نهضت ملی مسکن رزن قابل افتتاح و بهره‌برداری بوده و نخستین ساکنان در این ساختمان‌ها سکونت خواهند کرد.

غفاری‌آثار بیان کرد: در بحث نهضت ملی مسکن شهرستان رزن موفق شدیم در فاز نخست ساخت 94 واحد مسکونی را انجام دهیم که هم‌اکنون این واحدها دارای پیشرفت قابل‌ قبول و خوبی هستند؛ به‌طوری که در حال حاضر در این واحدها هر ساختمان شامل دو طبقه بوده که مرحله نازک‌کاری ساختمان‌ها درحال اجرا است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان رزن هم در این بازدید با بیان اینکه احداث بنا به‌صورت مشارکتی بوده اما زمین کاملاً رایگان در اختیار متقاضی به‌صورت 99 ساله قرار گرفته است، یادآور شد: همکاری و تعامل خوب ارزنده بانک مسکن و راه و شهرسازی موجب شده است تا امروز ساختمان‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرستان رزن پیشرفت فیزیکی مناسبی را داشته باشند.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 81426