شناسه خبر:81433
1403/1/29 22:40:08

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری مسابقات دو کوهستان (اسکای رانینگ) به‌عنوان رویداد ورزشی در سطح ملی در اواسط اردیبهشت‌ماه به میزبانی کامیاران خبر داد.

فرزاد خاکی به‌منظور بررسی میزبانی کامیاران از رویدادهای ورزشی در سطح کشور با کیانوش ثقفی‌نیا فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار بر برگزاری مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی در شهرستان‌های مختلف برای توسعه ورزش در تمامی سطح استان و لزوم همکاری و حمایت نهادهای مختلف به‌ویژه فرمانداران در این راستا تأکید کرد و گفت: سال گذشته با همکاری فرمانداری مسابقات ورزشی مختلفی ازجمله اسکای رانینگ و قایقرانی در رشته رفتینگ در سطح رضایت‌بخشی به میزبانی شهرستان کامیاران برگزار شد.

وی همچنین تصریح کرد: شهرستان کامیاران به دلیل جغرافیا و طبیعت خاص از نظر کوهستانی بودن و وجود رودخانه سیروان دارای شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقات ورزشی در دو رشته قایقرانی و کوهنوردی است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ورزش و جوانان کردستان همچنین از برگزاری مسابقات دو کوهستان(اسکای رانینگ) به عنوان رویداد ورزشی در سطح ملی در اواسط اردیبهشت ماه به میزبانی کامیاران خبر داد و اذعان داشت: برای هر چه بهتر برگزار کردن این رقابت‌ها نیازمند همکاری و هماهنگی تمامی نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی در این شهرستان هستیم.

فرماندار کامیاران نیز در این دیدار بر همکاری همه‌جانبه برای میزبانی این شهرستان از رویدادهای ورزشی تاکید کرد و افزود: مجموعه فرمانداری در راستای ایجاد شور و نشاط در میان جوانان و افزایش سطح سلامتی جامعه با استفاده از فعالیت‌های تربیت بدنی از برگزاری مسابقات ورزشی حمایت خواهد کرد.

ثقفی‌نیا ابراز امیدواری کرد؛ علاوه بر رقابت‌های اسکای رانینگ و دو کوهستان، مسابقات کشوری سایر رشته‌های نیز در شهرستان کامیاران برگزار شود.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 81433