شناسه خبر:81434
1403/1/29 22:43:04

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان، امکانات و زیرساخت‌های این دانشگاه در حوزه ورزش را قابل توجه دانست و گفت: آماده میزبانی رویدادهای مهم ورزش کشور در رشته‌های مختلف هستیم.

غلامرضا خاکسار روز چهارشنبه در دیدار با مسئولان فدراسیون کاراته و نیز هیئت‌رئیسه وزنه‌برداری همدان اظهار کرد: میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف با حضور نزدیک به پنج هزار ورزشکار و مربی در دانشگاه آزاد همدان نشان از ظرفیت بالقوه این دانشگاه در میزبانی‌ از مسابقات ورزشی در سطوح کشوری است.

وی بیان کرد: در میزبانی از رویدادهای مهم ورزشی کشور محدودیتی وجود ندارد و آماده همکاری با اداره ورزش و هیئت‌های ورزشی همدان و نیز فدراسیون‌ها هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در دیدار با اعضای هیئت‌رئیسه وزنه‌برداری همدان نیز گفت: تمامی امکانات مورد نیاز را برای میزبانی مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور واگذار می‌کنیم.

خاکسار با اشاره به اینکه تحول در ورزش همدان به‌ویژه وزنه‌برداری استان امیدبخش و نمایان است، گفت: خوشحالم پس از سال‌ها شاهد خروج وزنه‌برداری از رکود هستیم.

وی با ابراز خرسندی از میزبانی همدان از مسابقات وزنه‌برداری دختران و پسران قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان،گفت: این میزبانی تولد دوباره وزنه‌برداری استان همدان در کشور خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: آماده ارائه هرگونه خدمات رفاهی و مسابقه‌ای برای میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از این رقابت‌های کشوری هستیم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان نیز در این نشست گفت: باعث افتخار است که مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور از پانزدهم اردیبهشت امسال به مدت 10 روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

امیرحسین حسنی افزود: این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد و بهترین‌های کشور در این پیکارها شرکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد به‌دلیل امکانات مناسب بهترین فضای برای برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کشور را دارد، گفت: میزبانی شایسته برای میهمانان این دوره از رقابت‌ها خواهیم بود.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 81434