شناسه خبر:81482
1403/1/30 11:26:50

استاندار ایلام در بازدید از زیرساخت‌های اربعین بر تکمیل این پروژه‌ها تا اربعین حسینی تأکید کرد.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» استاندار روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ، در سفر به مهران به منظور بازید از زیرساخت‌های اربعین ،  از پروژه پل رانشی ماربره واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت

استاندار ایلام در جریان این بازدید گفت: از پل رانشی تا سه راهی جندالله روکش آسفالت شود و در اسرع وقت عملیات روکش آسفالت تکمیل شود.

وی تاکید کرد: پروژه‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال شود.

 استاندار ایلام از پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کرد و با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه، گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد طبق زمانبندی تعیین شده تکمیل شود.

وی افزود:طبق زمانبندی سازهای بتونی و عملیات خاکریز این پروژه تا قبل از اربعین انجام می شود.

بهرام‌نیا ادامه داد: برای این پروژه تا بهره‌برداری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

 بهرام‌نیا هم چنین  از پل کیلومتر (۵۶) واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کرد، در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت و اظهار کرد: اعتبارات این پل از محل اربعین تامین شده و تا پایان خرداد امسال تکمیل می‌شود.

 بهرام‌نیا افزود: پیمانکار این پروژه از پیمانکاران توانمند است که در اربعین همواره بیشترین تلاش را داشتند.

پارکینگ پایانه مرزی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو  در حال آماده‌سازی است

استاندار ایلام از  پروژه ۶ خطه شهر مهران تا میدان اربعین پایانه مرزی مهران و پارکینگ جدید اربعین بازدید کرد و در جریان بازدید از پروژه اظهار کرد: در آینده نزدیک با رییس سازمان برنامه و بودجه دیدار خواهیم داشت و در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین پیگیری می‌شود

وی گفت: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین می شود.

وی ادامه داد: برای رفاه حال زوار با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران در ۱۵ هکتار زمین در حال آماده‌سازی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: وجود این پارکینگ از ضروریات بود که امروز شاهد هستیم که عملیات این پارکینگ در  حال آماده سازی است.

وی تاکید کرد: نرخ پارک روزانه خودرو براساس اعلام ستاد اربعین و با نظارت دستگاه های متولی است. 

شناسه خبر 81482