شناسه خبر:25692
1399/5/5 00:13:45

شهردار سنندج از آغاز عملیات اتصال فاز دو. و تکمیل فاز سه کمربندی 36 متری اسلام‌آباد در سنندج خبر داد و گفت: در راستای تکمیل این کمربندی، اتصال فاز دو به متراژ 400 متر و تکمیل فاز سه، به‌طول یک‌هزار و 400 متر در حال اجرا است.

حشمت‌اله صیدی اظهار کرد: پروژه کمربندی اسلام‌آباد به‌طول 5/3 کیلومتر، یکی از پروژه‌های عمرانی است که در سنوات گذشته توسط اداره راه و ترابری سابق آغاز شد و یک‌ونیم کیلومتر آن نیز توسط این اداره انجام شد.

وی گفت: کاهش و روان‌سازی ترافیک ورودی شمال شهر سنندج، ارتقای سطح ایمنی و کاهش تصادفات و کاهش زمان سفرهای درون‌شهری، از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه عمرانی است.

شهردار سنندج افزود: یکی از برنامه‌های عمرانی شهرداری سنندج، اتصال میدان امام‌رضا(ع) در ورودی ناحیه منفصل شهری ننله به کمربندی اسلام‌آباد بود که اتصال این میدان به کمربندی اسلام‌آباد، به‌طول 1700 متر و عرض 36 متر در حال اجرا است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در راستای تکمیل فاز سه کمربندی اسلام‌آباد، یک دیوار حائل به‌طول 120 متر و ارتفاع 6 متر، احداث خواهد شد.

صیدی عنوان کرد: احداث دو دهنه پل، یک دهنه باکس بتنی و یک طاقی دهنه دو متری هم از دیگر اقدامات در راستای تکمیل از پروژه عمرانی است.

شهردار سنندج اعلام کرد: در حال حاضر مشکل اصلی پروژه کمربندی اسلام‌آباد، معارض تداخل دیوار اداره زندان به مساحت 12 هزار و 131 مترمربع در مجاورت شهرک الهیه تعاونی روحانیون است که مذاکره، برای رفع معارض در حال انجام است.

صیدی ابراز امیداوری کرد: با رفع مشکل معارض و تکمیل کمربندی 36 متری اسلام‌آباد، میدان امام‌رضا(ع) به میدان لشکر وصل خواهد شد.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 25692