شناسه خبر:49101
1400/9/9 10:37:17

سپهرغرب، گروه خبر: بخشدار پیرسلمان از آغاز حفاری و لوله‌گذاری پروژه خط انتقال مجتمع آب‌رسانی صادق‌آباد خبر داد.

محمود فیروزبخت اظهار کرد: هم‌اکنون حفاری و لوله‌گذاری پروژه خط انتقال مجتمع آب‌رسانی صادق‌آباد به طول یک کیلومتر با اعتباری افزون‌بر 800 میلیون تومان در حال انجام است.

وی پیشرفت فیزیکی این طرح را 50 درصد برشمرد و افزود: در این طرح با توجه به پیگیری‌های مستمر و پی‌درپی به‌عمل‌آمده در سال جاری، با اقدام به‌موقع مدیریت شرکت آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد دغدغه اهالی چهار روستای صادق‌آباد، پیریوسف، گاودار و کوانج از توابع بخش پیرسلمان که در چندساله گذشته در رابطه با تأمین آب شرب با مشکل مواجه بودند، مرتفع شد.

فیروزبخت در ادامه با اشاره به اتمام پروژه احداث کانال سنگی روستای گنجه هم تصریح کرد: پروژه احداث کانال سنگی در روستای گنجه از توابع بخش پیرسلمان به‌منظور هدایت آب‌های سطحی و روان‌آب‌ها در زمان بارش و مواقع بحرانی به خارج روستا تکمیل شده و به پایان رسیده است.

وی گفت: این کانال با سنگ‌چینی دیواره 100 متر مکعب به طول 50 متر از محل اعتبارات دهیاری روستای گنجه به‌منظور رضایت اهالی و جلوگیری از ایجاد سیلاب در این روستا در کوتاه‌ترین زمان احداث شده است.

فیروزبخت در ادامه خاطرنشان کرد: روند بهسازی و جدول‌گذاری در معابر ورودی روستای صادق‌آباد از توابع بخش پیرسلمان به طول 300 متر از محل اعتبارات دهیاری درحال اجرا است.

بخشدار پیرسلمان در ادامه از اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون در شهر آجین خبر داد و یادآور شد: به استناد مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در بخش پیرسلمان در قالب سه تیم به‌طور هم‌زمان و حضور در محله‌های مختلف شهر آجین به‌صورت خانه به خانه، انجام واکسیناسیون به شکل گسترده برای جامعه هدف واجد شرایط درحال اجرا است.

فیروزبخت تأکید کرد: از اهالی بخش پیرسلمان که به هر دلیل تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده‌اند، درخواست داریم تا سریعاً به مراکز درمانی مراجعه و نسبت به تزریق واکسن به‌منظور حفظ سلامت خود، خانواده و افراد جامعه اقدام کنند.

شناسه خبر 49101