شناسه خبر:61323
1401/7/24 00:01:13

سپهرغرب، گروه خبر: معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از شناسایی و بازداشت تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی در همدان خبر داد.

علی‌اکبر کریم‌پور اظهار کرد: در راستای مقابله با اقدامات خرابکارانه، تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی که تعدادی از آن‌ها به‌طور شبکه‌ای در سطح استان فعالیت می‌کردند، توسط سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و بازداشت شدند.

وی با اشاره به حضور مردم بصیر دارالمؤمنین همدان در محکومیت اغتشاشات و فتنه‌گران، افزود: پروژه میدانی فتنه‌گران و عوامل نفوذی دشمن با حضور حماسی مردم بصیر و آگاه و همیشه در صحنه بار دیگر با شکست مواجه شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: مردم ولایی و انقلابی همدان با حضور در اجتماعات مردمی و حمایت از نظام در مقابل دشمنان خارجی و داخلی ایستادند و صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

کریم‌پور با اشاره به تلاش دشمن برای برهم زدن آرامش و امنیت در کشور، ادامه داد: با توجه به شکست دشمن در پروژه میدانی در کف خیابان، تعدادی از عناصر فریب‌خورده دشمن به کارهای سخیفی از قبیل شعارنویسی‌های شبانه روی آورده‌اند تا امنیت روانی مردم را مخدوش کنند که سازمان اطلاعات سپاه با رصد و اشراف اطلاعاتی دقیق، موفق به شناسایی و دستگیر آن‌ها شد.

وی اضافه کرد: مردم شریف و ولایتمدار استان همدان می‌توانند با مشاهده هرگونه مورد مشکوک امنیتی و غیره اخبار و گزارش‌های خود را به ستاد خبری 114 سازمان اطلاعات سپاه اطلاع دهند.

شناسه خبر 61323