شناسه خبر:73764
1402/6/29 11:59:25

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: یک‌هزار و 453 عدد انواع نوشت‌افزار و لوازم تزئینی قاچاق به ارزش سه میلیارد و 800 میلیون ریال امروز از یک دستگاه اتوبوس مسافربری کشف شد.

سرهنگ عبدالرضا جودکی افزود: در ادامه طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از مأموران انتظامی شهرستان شازند در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان یک دستگاه اتوبوس حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد هزار و 453 عدد انواع لوازم التحریر و لوازم تزئینی قاچاق و فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در برآورد انجام شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش کالاهای کشف شده در حدود سه میلیارد و 800 میلیون ریال ارزیابی شد.

سرهنگ جودکی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی و کشف بیش از هشت میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در اجرای دهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اراک خبر داد.

سرهنگ «محمدعقیل سلگی»در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرکزی در دهمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت برخورد با قاچاق کالاهای ممنوعه و خودروهای تیز رو( شوتی) موفق به شناسایی و توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی در سطح محورهای مواصلاتی اراک شدند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی مأموران از خودروهای مذکور،2 هزار و 516 ثوب پوشاک، چهارهزار و 800 عدد لوازم آرایشی،سه هزار عدد انواع بلوریجات، 627 کیلوگرم خشکبار، 593 عدد نوشابه انرژی زا و چهار هزار و 620 بسته انواع تنقلات و مواد خوراکی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

 

شناسه خبر 73764