شناسه خبر:87827
1403/8/2 14:30:00

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: اولویت شرکت گاز استان کردستان تأمین گاز طبیعی منازل مسکونی بوده و در این زمینه فرهنگ‌سازی مصرف بهینه امری بی‌بدیل است.


احمد فعله‌گری امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه تأمین سوخت زمستانی که در سالن جلسات شرکت گاز استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: شرکت گاز استان کردستان تمام سعی و کوشش را بر مبنای تأمین گاز برای تمام بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی متمرکز کرده ولی در صورت ناترازی بین تولید و مصرف گاز طبیعی اولویت شرکت گاز استان کردستان تأمین گاز طبیعی منازل مسکونی است.
وی در مورد اهمیت اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها عنوان کرد: رسانه‌ها می‌توانند تأثیر بسیار مثبت و مطلوبی در بحث فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی ایفا کنند و برای اثر بخش بودن فرهنگ‌سازی و تغییر رفتار در مصرف گاز طبیعی، صدا و سیمای مرکز کردستان با کمک رسانه‌ها این تأثیرپذیری را ارتقاء بخشد.
در ادامه از اداره کل مدیریت بحران استانداری استان کردستان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در هنگام بروز بحران بایستی همدیگر را یاری داده و از ظرفیت‌های موجود سازمان‌ها، حداکثر بهره‌وری و عملکرد مطلوب حاصل شود.
احمدرضا قاسمی در پایان سخنان خود گفت: دستگاه‌های اجرایی بایستی فرابخشی عمل کرده و آمادگی مقابله با هر بحرانی را داشته باشند که برای حفظ آمادگی می‌توان مانورهای متعدد برنامه‌ریزی و برگزار کرد که به اجرای مانورهای ساعت صفر اشاره کرد.

شناسه خبر 87827