شناسه خبر:87840
1403/8/2 15:15:00

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر گفت: در راستای ارتقای کیفیت رویه و افزایش احساس ایمنی کاربران جاده‌ای، هشت گروه راهداری شامل اجرای روکش آسفالت، روکش حفاظتی (اسلاری سیل)، روسازی راه، اجرای روفوژ میانی، درزگیری و لکه‌گیری آسفالت، شانه‌سازی و تعدیل شیب شیروانی، نصب علایم و آشکارسازی نقاط مستعد تصادف در شهرستان ملایر فعال است.


هاشم اسکندریان ابراز کرد: در راستای ارتقای کیفیت رویه و افزایش احساس ایمنی کاربران جاده‌ای، هشت گروه راهداری شامل اجرای روکش آسفالت، روکش حفاظتی (اسلاری سیل)، روسازی راه، اجرای روفوژ میانی، درزگیری و لکه‌گیری آسفالت، شانه‌سازی و تعدیل شیب شیروانی، نصب علایم و آشکارسازی نقاط مستعد تصادف در شهرستان ملایر فعال است.
این مقام مسئول افزود: با توجه به اولویت اصلاح نقاط حادثه‌خیز و دارای تصادف در سطح کشور، اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر در سال گذشته بیش از 30 نقطه دارای تصادف و در هفت‌ماهه نخست سال جاری بیش از 16 نقطه دارای تصادف را ایمن‌سازی یا آشکارسازی کرد که خوشبختانه باعث تداوم کاهشی شدن نرخ تصادفات و تلفات جاده‌ای طی چندسال گذشته در سطح شهرستان شده است.
وی گفت: به‌منظور ترویج فرهنگ نماز و آموزش ترافیک به رده سنی نوجوانان، این اداره اقدام به برگزاری نماز جماعت و آموزش فرهنگ ترافیک به دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌های مواصلاتی کرده که خوشبختانه بازخورد قابل توجهی در کاهش سوانح در محدوده مدارس فوق داشته است.
اسکندریان ابراز کرد: با توجه به شعار سال و در راستای مشارکت مردم در افزایش سطح خدمات، با همکاری بخشداران محترم اقدام به اجرای طرح راهداران افتخاری با هدف بازگشایی راه‌های روستایی در کمترین زمان ممکن بعد از نزولات جوی با استفاده از ادوات و تراکتورهای در اختیار روستاییان عزیز در قالب طرح جهادی خدمت به روستا کرده‌ایم که خوشبختانه باعث افزایش سرعت در بازگشایی راه‌ها و رضایت کاربران جاده‌ای شده است.
اسکندریان گفت: ملایر دارای 911 کیلومتر انواع راه شامل شریانی و اصلی و فرعی و روستایی و چهار باب راهدارخانه ثابت و یک باب راهدارخانه سیار است که در راهداری زمستانی به‌صورت شبانه‌روزی در سطح محورهای حوزه استحفاظی به کاربران جاده‌ای خدمات ارائه می‌کنند.

شناسه خبر 87840