شناسه خبر:14949
1398/9/21 08:41:44

سپهرغرب، گروه خبر: قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 940 نفر از مددجویان زیر پوشش در قالب 24 کاروان به اردوهای شوق زیارت اعزام شدند که در این زمینه بیش از 263 میلیون تومان نیز هزینه پرداخت‌ شده است.

قاسم یارمحمدی به صحبت‌های مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: انجام کارهای فرهنگی، ارزشی و دینی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که جوانان را نسبت به اجرای آن بسیار سفارش کرده‌اند و این مهم در کمیته امداد به‌صورت جدی مورد توجه قرار گرفته تا در کنار رشد فرهنگی خانواده‌ها، بستر مناسبی نیز برای استقلال اقتصادی آن‌ها فراهم شود.

وی به تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی در قالب کارگاه‌های آموزش سبک زندگی ایرانی- اسلامی و توانمندسازی فکری خانواده‌های زیر پوشش اشاره کرد و گفت: بر این اعتقاد هستیم که اگر سطح توجه به مسائل فرهنگی، تربیتی و اعتقادی در خانواده‌ها ارتقا یابد، آثار و نتایج خدمات حمایتی ارائه‌شده به مددجویان نیز مطلوب‌تر خواهد بود و روند رو به رشد خانواده‌ها به‌سوی توانمندسازی فکری، اجتماعی و اقتصادی سریع‌تر شکل خواهد گرفت.

یارمحمدی با بیان این مطلب که اردوهای شوق زیارت این نهاد همواره با پیوست فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: برگزاری این اردوها ازجمله برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است که با هدف ایجاد نشاط معنوی، افزایش خودباوری دینی و آموزش سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای مددجویان اجرا می‌شود و خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در قالب این طرح به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با بیان گزارش عملکرد این نهاد در حوزه فرهنگی، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 940 نفر از مددجویان زیر پوشش در قالب 24 کاروان به اردوهای شوق زیارت اعزام شدند که در این زمینه بیش از 263 میلیون تومان نیز هزینه پرداخت‌ شده است.

وی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد #081*8877* با تلفن همراه خود و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مشارکت در طرح «شوق زیارت»، زمینه اعزام نیازمندانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند را فراهم کنند و در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

شناسه خبر 14949