شناسه خبر:19245
1399/1/16 08:48:24

سپهرغرب، گروه خبر: در پی شهادت جانباز سرافراز شهید سردار حاج میرزا سلگی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان، بیانیه‌ای صادر و با این سردار شهید، تجدید میثاق کردند.

در این بیانیه آمده‌است:جسم رنجدیده او، خستگی را در مسیر عبادت و ادامه راه انقلاب خسته کرده بود. فعالیت‌های سیاسی در قالب ریاست شورای ائتلاف را توأم با رعایت تقوای الهی به منصه ظهور درآورد و دهه‌ها غربت و مظلومیت را در این مسیر، با تمام وجود به جان خرید تا به تمام و کمال، خود را صادقانه و خالصانه به معبود خود عرضه کرده باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىنَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سوره مبارکه الأحزاب آیه 23

سردار حاج میرزا محمدسلگی، راوی کتاب گرانقدر و معنوی «آب هرگز نمی‌میرد»، دعوت حق را لبیک گفت و به دوستان شهیدش پیوست، بنده‌ای که سالیان سال و در کوران مبارزها؛ جز رضای خدا را جویا نشد و در کشاکش جاذبه‌های ظاهری دنیا همواره به بندگی و حراست از انقلاب اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای امام راحل عظیم‌الشان(ره) و شهدا می‌اندیشید و می‌پرداخت. وی عرصه‌های سیاسی اجتماعی را معبدی برای تقرب به معبود می‌دانست و تا آخرین روزهای زندگی از هیچ تلاشی برای اطاعت محض از مقام عظمای ولایت فقیه دریغ نورزید.

جسم رنجدیده او، خستگی را در مسیر عبادت و ادامه راه انقلاب خسته کرده بود، فعالیت‌های سیاسی در قالب ریاست شورای ائتلاف را توام با رعایت تقوای الهی به منصه ظهور درآورد و دهه‌ها غربت و مظلومیت را در این مسیر با تمام وجود به جان خرید تا با تمام و کمال، خود را صادقانه و خالصانه به معبود خود عرضه کند.

این شورا، ضمن تمنای علو درجات در محضر الهی برای سردار شهید سلگی و تبریک و تسلیت شهادت این بنده مخلص خداوند به پیشگاه حضرت صاحب‌الامر علیه‌السلام، مقام معظم رهبری، خانواده و همه هم‌سنگرانش، عهد می‌بندد تا در عرصه‌های مختلف، از خدمت صادقانه برای تحقق ارزش‌های انقلاب اسلامی با پیروی از حضرت امام خامنه‌ای مد ظله‌العالی و ادامه راه این شهید عزیز، از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نورزد. إن‌شاءالله

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان

شناسه خبر 19245