شناسه خبر:24168
1399/4/10 01:11:26

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان ومعلولان استان همدان گفت: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان در سه شهرستان استان همدان راه‌اندازی می‌شود.

پروین قربانیان روز دوشنبه در جلسه هیئت رئیسه این هیئت تصریح کرد: با هدف توانمندسازی جانبازان و معلولان از طریق ورزش، ترویج فرهنگ حضور و حمایت از سلامتی، نشاط و افتخارآفرینی این عزیزان با اداره کل ورزش وجوانان هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا ترتیبی برای حمایت هرچه بیشتر سایر دستگاه‌های اجرایی استان از هیئت جانبازان و معلولان اتخاذ شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت ورزش برای جامعه هدف جانباز و معلول در استان طی پیگیری‌های صورت گرفته و بررسی ظرفیت‌های موجود هیئت ورزشی بهار، تویسرکان و کبودراهنگ نیز راه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اندازی می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان ومعلولان استان همدان، گفت: برای راه‌اندازی هیئت‌های شهرستانی از پتانسیل‌های بهزیستی در مراکز استان وشهرستان‌ها استفاده شده چراکه با دغدغه و نیازمندی‌های این عزیزان مستقیما در ارتباط هستند و توانایی پاسخگویی مثبت به ایشان را دارند.

وی با اشاره به ثبت نام مربیان، داوران و وزشکاران این هیئت در سامانه ورزشی مبین، یادآور شد: در صورت بهبود شرایط کرونایی در استان همدان 30 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی برای رشته‌های ورزشی فعال در هیئت جانبازان و معلولین استان همدان تهیه و تدوین شده است.

به گزارش برنا به تازگی استقبال بانوان از تصدی هیئت‌های ورزشی رو به افزایش است و هیئت جانبازان و معلولین استان نمونه یکی از آنهاست.

شناسه خبر 24168