شناسه خبر:25279
1399/4/29 00:18:09

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، در تشریح وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر کرمانشاه گفت: به‌نظر می‌رسد که برای کنترل بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌ها، انسجام مدیریتی بین بخش‌های شهرداری کرمانشاه وجود ندارد.

محمدابراهیم الهی‌تبار روز گذشته در جلسه ستاد استانی کنترل کرونا در سرسرای تدبیر استانداری، با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها بهتر از مرکز استان است، افزود: گزارش‌ها نشان می‌دهد که مطب‌های پزشکان، کم‌ترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در کنترل کرونا دارند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت تالارها در استان به حداقل ممکن رسیده است، گفت: تاکنون 12پرونده با موضوع تخلف عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شعبه ویژه رسیدگی در دادسرا ارجاع شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه در ادامه با تأکید بر نهادینه‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در جامعه استان تصریح کرد: فرمانداران در برخی شهرستان‌ها با برپایی نشست‌هایی با خواص و بزرگان در اقدامی به عقد میثاق‌نامه با گروه‌های مرجع در شهرستان‌ها کردند که بازتاب مطلوبی در رسانه‌ها داشته است.

الهی‌تبار خاطرنشان کرد: البته تغییر رفتارها و سبک زندگی مردم یک‌شبه اتفاق نخواهد افتاد و نیاز به زمان خواهد داشت که کار فرهنگی و تبلیغ رسانه‌ای، می‌تواند تحقق آن را تسریع کند.

وی همچنین با اشاره به بازدید معاونت توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه از ادارات و دستگاه‌ها گفت: براساس گزارش این بازدید، 37 دستگاه پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند، اما هفت‌دستگاه در وضعیت قرمز و عدم رعایت این پروتکل‌ها قرار گرفت.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 25279