شناسه خبر:27811
1399/6/13 09:43:02

رئیس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو کشور گفت: همبستگی ونزدیکی هیئت شنای لرستان به آموزش وپرورش راه نجات شنای استان است.

محسن رضوانی در مجمع انتخاباتی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو لرستان با اشاره به موفقیت لرستانی‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح کشور،اظهار کرد: لرستان باید در رشته شنا نیزمانند رشته‌های دیگر سرآمدشود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های لرستان در ورزش شنا،افزود: ضرب دست بچه‌های لرستان به خاطر فیزیک بدنی بسیارخوبشان بوده وبه همین دلیل مطمئنا در واترپلو زودتر از شنا می‌توانند نتیجه بگیرند،البته درحوزه شیرجه هم نیاز به سخت‌افزار داریم.

رئیس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو کشور بحث استعدادیابی در ورزش شنا را مهم عنوان کرد و گفت: هیئت شنای لرستان باید حتما به بحث استعدادیابی در حوزه شنا توجه کند.

رضوانی بحث سخت‌افزار از جمله استخر را در پیشرفت شنا مهم دانست و گفت: استخر باید در اختیار هیئت‌ها قرار بگیرد.

وی با اشاره به همسان‌سازی حرکت مربیان شنا یادآورشد: امیدوارم هیئت لرستان چند استاد از خود استان داشته باشند تا دیگر از تهران کسی را به استان نفرستیم.

رضوانی با بیان اینکه جایگاه شنای استان باید ارتقا یابد، خاطر نشان کرد: همبستگی و نزدیکی به آموزش وپرورش راه نجات شنای استان است چون شنا ورزشی نیست که یک آدم 12 یا 13 سالگی در آن قهرمان شود بلکه شناباید از زیر 10 سال شروع شود الان سن قهرمانی به 16 و17سالگی آمده وما باید بتوانیم در این رنج سنی قهرمان شنا در کشور داشته باشیم.

برای شرکت در مجمع انتخابات هیئت شنا، شیرجه و واترپلو لرستان، محمد فتحی بیرانوند، افشین جوانمرد، حامد خدادادی، حمید رشیدی و علی محمد صارمی کاندیدا شده بودند که خدادادی و رشیدی قبل از آغاز انتخابات استعفا دادند.

در این مجمع محمد فتحی بیرانوند و علی محمد صارمی با ترتیب 8 و 5 رای از مجموع 17 رای به دور دوم راه یافتند و در دور دوم فتحی بیرانوند توانست با کسب 9رای سکاندار هیئت شنا لرستان برای 4سال شود.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 27811