شناسه خبر:33653
1399/9/25 10:13:33

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان کبودراهنگ در بازدید میدانی و نظارت مستقیم از اجرای فاز دوم نصب نیوجرسی و روشنایی محور کبودراهنگ- ویان گفت: از آغاز اجرای فاز نخست طرح در سال 97 تاکنون یک و 6 دهم کیلومتر روشنایی و نیوجرسی نصب شده است.

حجت‌الله مهدوی مبلغ اعتباری برای اجرای فاز دوم طرح را حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در دهه فجر سال گذشته فاز نخست طرح نصب نیوجرسی و روشنایی محور کبودراهنگ- ویان با اعتباری افزون‌بر یک میلیارد و 37 میلیون تومان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: فاز دوم این طرح در دو کیلومتر و 800 متر اجرا می‌شود که برای نصب نیوجرسی حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان قرارداد بسته شده و عملیات اجرایی آغاز شده و درحال تکمیل است.

فرماندارشهرستان کبودراهنگ اضافه کرد: در این طرح نیز روشنایی در دو کیلومتر و 800 متر با قراردادی به مبلغ دو میلیارد و 100 میلیون تومان اجرا می‌شود که قسمتی از شبکه نیز انجام شده است.

مهدوی تصریح کرد: پس از تکمیل فاز دوم درمجموع در کل مسیر حدود هشت‌ونیم کیلومتر نیوجرسی نصب شده و چهار کیلومتر از مسیر باقی می‌ماند و در زمینه روشنایی در کل 6 و نیم کیلومتر روشنایی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نصب دو کیلومتر نیوجرسی در ادامه فاز دوم اجرا خواهد شد که هم‌اکنون درحال انجام است، خاطرنشان کرد: کل مسیر نیوجرسی کبودراهنگ- ویان 12.5 کیلومتر بوده است که قبل از سال 97 حدود چهار کیلومتر نیوجرسی و دو کیلومتر و 300 متر روشنایی نصب شده بود.

شناسه خبر 33653