شناسه خبر:34401
1399/10/8 11:53:40

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان با بیان اینکه 43 مرکز خصوصی ترک اعتیاد در همدان فعال است، گفت: باید افزایش ظرفیت مرکز ماده 16 در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

سیدسعید شاهرخی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه از افتخارات همدان عاری بودن استان از معتادان متجاهر است، اظهار کرد: برای حفظ استان بدون معتادان متجاهر نیروی انتظامی، بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تلاش‌ خود را بیشتر کرده و برنامه‌های جدیدی در دستور کار داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه باید افزایش ظرفیت مرکز ماده 16 در دستور کار مسئولان قرار گیرد، گفت: درحال حاضر 43 مرکز خصوصی ترک اعتیاد در همدان فعال است که باید از توان و ظرفیت آن‌ها استفاده کرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مراکز ترک اعتیاد باید خود را منطبق با استانداردهای این سازمان کنند، افزود: با توجه به واگذاری مراکز ترک‌ اعتیاد به بخش خصوصی و انعقاد قرارداد پذیرش معتادان، نسبت به ظرفیت‌های مراکز، برای تغییر قرارداد‌ها اقدام شود.

وی کشف پنج تُن انواع مواد مخدر در 9 ماهه سال جاری را نشان از عملکرد خوب، اشرافیت کامل نیروی انتظامی و برخورد قوی این مجموعه با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و ترانزیت مواد افیونی با همکاری سایر نهادها به‌ویژه اداره اطلاعات دانست و از زحمات آنها تقدیر کرد.

شاهرخی با اشاره به اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر در برخورد با خُرده‌فروشان در دو سال گذشته خوب عمل کرده است، اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر اجازه جولان معتادان در محلات، بروز ناآرامی و ایجاد نارضایتی مردم را نداده است.

شناسه خبر 34401