شناسه خبر:38675
1400/1/16 10:10:47

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول آموزش و اطلاع‌رسانی پلیس‌راه استان کرمانشاه از فعال بودن سامانه‌های کنترلی در مبادی ورودی شهرها خبر داد و گفت: خودروهایی که به محدودیت‌های کرونایی بی‌توجهی می‌کنند، درصورت تکرار هر 24 ساعت یک‌بار جریمه می‌شوند.

نصرت‌الله شعبانی روز گذشته در جمع اصحاب رسانه درخصوص محدودیت‌های کرونایی در جاده‌های استان اظهار کرد: این محدودیت‌ها براساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اعمال می‌شود.

وی با بیان آنکه این محدودیت‌ها برای شهرهای نارنجی و قرمز درحال اجرا است، گفت: ورود و خروج پلاک‌های غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

مسئول آموزش و اطلاع‌رسانی پلیس‌راه استان کرمانشاه تصریح کرد: ورود و خروج به شهر قرمز یک‌ میلیون تومان و شهرهای نارنجی 500 هزار تومان جریمه دربردارد.

وی با بیان اینکه تیم‌هایی در مبادی ورودی استان مستقر هستند، گفت: به‌صورت ایستگاهی و فیزیکی مبادی ورودی را کنترل می‌کنیم، ابتدا تذکر داده می‌شود و اگر اصرار بر بی‌توجهی باشد، اعمال قانون انجام می‌شود.

شعبانی از فعال بودن سامانه‌های هوشمند کنترلی در مبادی ورودی شهرها خبر داد و ابراز کرد: خودروهایی که به این محدودیت‌ها بی‌توجه هستند، درصورت تکرار هر 24 ساعت یک‌بار جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه طی روز گذشته سه تصادف جرحی در جاده‌های استان داشتیم، افزود: این سه تصادف به‌علت عدم رعایت سرعت مجاز و مطمئنه بوده است که درخواست رعایت سرعت مطمئنه را از رانندگان داریم.

شناسه خبر 38675