شناسه خبر:39255
1400/1/26 06:55:29

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان با بیان اینکه ورود رسانه‌ها به بیان مشکلات واحدهای تولیدی باعث جنب و جوش مسئولان خواهد شد، گفت: باید فضای اعتماد را در بین تولیدکنندگان و کارآفرین‌ها ایجاد کنیم و در این راستا حل مسائل و گره‌های تولید با پیگیری رسانه‌ای موضوعی مهم و اثرگذار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی ‌موثقی بعد از ظهر روز گذشته در دیدار با اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات و شورای بسیج رسانه همدان با اشاره به ماه رمضان و ضرورت بهره‌گیری از این ماه رحمت برای خودسازی، اظهار کرد: در دنیای پُر از شلوغی و هیاهو باید زمانی را برای خلوت با خود و پروردگار متعال قرار دهیم که ماه مبارک رمضان این فرصت را برای ما ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید نسبت به تبیین و تشریح برکات این ماه بزرگ ورود کنند، گفت: در شرایطی قرار داریم که احتمال دارد برخی افراد به‌خاطر بیماری کرونا و شرایط خاص فعلی قادر به روزه گرفتن نباشند، اما حفظ حرمت ماه رمضان در مجامع عمومی موضوعی است که باید نسبت به آن حساس بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان در ادامه با اشاره به شعار سال مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، ابراز کرد: معتقدم به‌جای پرداختن به شعار سال از هزینه بیت‌المال در قالب نصب بنر و یا مباحث کلیشه‌ای و همایش‌هایی که در برخی مواقع بی‌ثمر هستند، باید در مقام عمل درصدد رفع موانع تولید و تقویت فضای کسب‌وکار برآمد.

وی با طرح این سؤال که باید بررسی کرد شعار سال گذشته در حوزه تولید چقدر محقق شده است، اظهار کرد: بنده به هیچ وجه منکر زحمات و کارهای صورت‌گرفته در حوزه تقویت تولید نیستم، اما برای دستیابی به نقطه مطلوب باید ضمن مطالبه‌گری کار بیشتر و قوی‌تری صورت گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی با بیان اینکه ورود رسانه‌ها به بیان مشکلات واحدهای تولیدی باعث جنب و جوش مسئولان به‌منظور پیگیری برای رفع آن خواهد شد، گفت: باید فضای اعتماد را در بین تولیدکنندگان و کارآفرین‌ها ایجاد کنیم و در این راستا حل مسائل و گره‌های تولید با پیگیری رسانه‌ای موضوعی مهم و اثرگذار است.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از اصحاب رسانه و حل مشکلات آن‌ها به‌منظور پویایی بیشتر و کم‌دغدغه برای مطالبه‌گری، اظهار کرد: مسئولان تا جایی که می‌توانند باید از این قشر حمایت کنند، به‌ویژه در حوزه حل مشکل بیمه.

 

شناسه خبر 39255