شناسه خبر:39560
1400/2/1 10:04:37

سپهرغرب، گروه شهر - طاهره ترابی‌مهوش: شهردار همدان با اشاره به چگونگی ساماندهی بلوار شهید فهمیده گفت: پروژه بازگشایی این معبر طی روزهای نخست اردیبشهت‌ماه قابلیت بهره‌برداری خواهد داشت.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان اردیبشهت‌ماه سال گذشته بود که از به بازگشایی بلوار شهید فهمیده همدان در راستای روان‌سازی ترافیک این بلوار خبر داد وگفت: عملیات تخریب این ساختمان که دارای 33 واحد مسکونی و تجاری بود پایان یافته است.

مسعود دهبانی‌صابر هدف از تملک و بازگشایی معبر بلوار شهید فهمیده را تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان بیان کرد و ادامه داد: در حال حاضر عملیات تخریب ساختمان 350 میلیارد ریالی که دارای 33 واحد مسکونی و تجاری بود به پایان رسیده است و با افزایش تعداد ماشین‌آلات سعی داریم تا در کمترین زمان ممکن عملیات خاکبرداری را پایان دهیم.

وی عنوان کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت این معبر پس از خاکبرداری کامل ساختمان به سرعت انجام خواهد شد و نسبت به زیباسازی این بلوار که معبری مهم جهت دسترسی به مراکز دانشگاهی وگردشگری است اقدام می‌شود با این وجود امروز با گذشت تقریباً یک سال هنوز شاهد ساماندهی کامل این معبر نبوده و نیستیم و این مهم مورد انتقاد شهروندان بوده است براین اساس با توجه به اهمیت موضوع بر آن شدیم تا دراین باره گفت‌وگویی را با عباس صوفی شهردار همدان ترتیب دهیم که در ادامه می‌خوانید:

شهردار همدان با بیان اینکه اجرای این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های تعریف شده در راستای تسهیل در عبور و مرور شهری و درعین حال روان‌سازی ترافیک در این گذر گردشگرپذیر بود خاطر نشان کرد: بنابراین سال گذشته با بودجه 35 میلیارد تومانی شهرداری اقدام به تملک ساختمان موجود در معبر کرد.

عباس صوفی با تأکید براینکه خوشبختانه ساختمان تملک شده و تخریب و فرآیند عملیات زیر‌سازی آن آغاز شد تصریح کرد: درحال حاضر عملیات عمرانی پروژه در مراحل پایانی است و طی روزهای ابتدایی اردیبشهت‌ماه قابل بهره‌برداری خواهد بود.

وی با تأکید براینکه طی روزهای آتی شاهد به پایان رسین عملیات زیرسازی و آسفالت‌ریزی دراین پروژه خواهیم بود تشریح کرد: به محض اتمام آسفالت‌ریزی در ادامه ساماندهی این بلوار، پروژه پیاده‌رو‌سازی در دستور کار خواهد بود.

شناسه خبر 39560