شناسه خبر:41453
1400/3/11 09:52:32
رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در شهرستان همدان عنوان کرد:

آیت‌الله رئیسی نقطه پرگار وحدت نیروهای انقلابی

سپهرغرب، گروه خبر - الهام پری‌پور: رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در شهرستان همدان با بیان اینکه در زمستان سال گذشته برآورد شد که در بین نیروهای انقلابی شخصی فرهیخته‌تر و کارآمدتر از آیت‌الله رئیسی برای سمت ریاست‌جمهوری وجود ندارد، اظهار کرد: ما به این نتیجه رسیدیم که آیت‌الله رئیسی می‌تواند نقطه پرگار وحدت نیروهای انقلابی باشد.

محمود احدیان در نشست خبری اعضای ستاد آیت‌الله رئیسی با تحریریه روزنامه سپهرغرب با خاطرنشان اینکه در انتخابات سال 1396 ریاست ستاد آیت‌الله رئیسی در استان همدان برعهده سردار شهید میرزا محمد سلگی بود، ضمن گرامیداشت مقام این شهید، عنوان کرد: در انتخابات گذشته میزان رأی آیت‌الله رئیسی در استان همدان به‌طور قابل توجهی بالا بود.

وی ضمن بیان اینکه همکاری با نیروهای ستادی از سال 96 همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به شکستی که در سال 1396 بر ما تحمیل شد، عزم خود را جزم کردیم که در انتخابات بعدی آن را جبران کنیم.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در شهرستان همدان اظهار کرد: لازم است در هنگامه تبلیغات انتخاباتی، همراه با مورد توجه قرار دادن جوانان، به پیشکسوتان انقلابی هم توجه شود و در این آوردگاه سیاسی این افراد گِرد هم آمده و ضمن معرفی به جوانان از تجربیات آنان نیز استفاده شود.

احدیان با اشاره به اینکه بعد از اعلام نتایج انتخابات سال 96 نیروهای انقلابی در گروه‌های مختلف سازمان‌دهی شده‌اند و در صحنه‌هایی که بر انتخابات تأثیرگذار بود حضور یافتند، تصریح کرد: این نیروها درگروه‌هایی ازجمله شورأی ائتلاف نیروهای انقلابی و جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گِرد هم آمدند تا با هم‌افزایی بتوانیم انتخابات پُرشوری داشته باشیم و برای رفع مشکلات کشور فرد اصلح انتخاب شود.

وی با بیان اینکه در زمستان سال گذشته برآورد شد که در بین نیروهای انقلابی شخصی فرهیخته‌تر و کارآمدتر از آیت‌الله رئیسی برای سمت ریاست‌جمهوری وجود ندارد، اظهار کرد: ما به این نتیجه رسیدیم که آیت‌الله رئیسی می‌تواند نقطه پرگار وحدت نیروهای انقلابی باشد؛ بنابراین از همان زمان با حضور در شهرستان‌ها به سازمان‌دهی نیروهای انقلابی پرداختیم تا در زمان مقرر بتوانیم برای انتخابات از حضور آنان استفاده کنیم.

احدیان ضمن اشاره به اینکه ریاست ستاد آیت‌الله رئیسی در استان همدان برعهده پروفسور محمدعلی زلفی‌گل است، تصریح کرد: تمامی نیروها در سطح استان و همچنین شهرستان همدان با توجه به دانش و تجربیات در صد کمیته با تخصص‌ها و وظایف مختلف سازمان‌دهی شدند.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در شهرستان همدان افزود: این ستاد با 70 نفر، از ساعت 6 صبح فعالیت خود را آغاز می‌کند و کارش تا 23 شب ادامه دارد.

احدیان ضمن اشاره به اینکه در چارت سازمانی تشکیلات ستاد 17 معاونت به‌عنوان زیرساخت پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: سعی بر این بوده است که فعالیت‌های ستاد تمامی اقشار و آحاد مردم را در بر بگیرد تا به آنان برای انتخابی شایسته کمک شود.

وی ضمن اظهار اینکه ستاد آیت‌الله رئیسی در سطح شهرستان همدان تا به امروز فعال‌ترین ستاد نسبت به ستاد سایر کاندیداها بوده است، گفت: نخبگان، فرهنگیان و دانشجویان در کمیته‌های مربوطه سازمان‌دهی شدند و فرآیند جذب همچنان ادامه دارد.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در شهرستان همدان با اشاره به اینکه کمیته‌ای مربوط به روستاییان تشکیل شده است، تصریح کرد: افرادی که به‎‌صورت تخصصی مرتبط با این زمینه هستند، در این کمیته فعالیت دارند.

احدیان افزود: در کنار کمیته روستاییان، کمیته اعزام مبلغین نیز تشکیل شده و با هماهنگی‌هایی که با حوزه علمیه ملاعلی معصومی همدانی صورت گرفته است، 250 نفر از طلاب و روحانیون شهرستان همدان سازمان‌دهی شده و برای تبلیغ به روستاهای مختلف فرستاده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در طول هفته هر کدام از مبلغین به چهار روستا اعزام می‌شوند، عنوان کرد: در تمامی روستاهای شهرستان همدان در ایام تبلیغات ریاست‌جمهوری حداقل سه نفر روحانی برای تبلیغ حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در شهرستان همدان ضمن اشاره به اینکه کمیته‌ای برای فضای مجازی و رسانه‌ای روستاییان نیز فعال شده است، افزود: روز گذشته کمیته عشایری نیز تشکیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

احدیان با تأکید بر اینکه در تبلیغات ریاست‌جمهوری فضای مجازی اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد، اظهار کرد: در سال‌های 92 و 96 ما شاهد اثرات جنگ روانی علیه آیت‌الله رئیسی بودیم، بنابراین امسال کمیته اندیشه‌ورزی شامل فرهیختگان فرهنگی و اساتید دانشگاه تشکیل شده است تا رسانه‌ها و فضای مجازی را بررسی و شبهه‌ها را در اسرع وقت پیگیری و برطرف کنند.

وی با اشاره به انتخابات شورای شهر، ابراز کرد: ستاد آیت‌الله رئیسی آماده همکاری با کاندیداهای شورای شهر است تا با هم‌افزایی و اتحاد از هزینه موازی و مضاعف جلوگیری شود، همچنین با توجه به منویات آیت‌الله رئیسی، ستاد آماده همکاری و جذب اقلیت‌های مذهبی است.

احدیان در پایان با بیان اینکه مدیریت کشور در هشت سال گذشته موجب آسیب به حوزه‌های مختلف شده است، اظهار کرد: دولت فعلی سیاه‌چاله‌‌هایی در حوزه‌های مختلف کشور ایجاد کرده است که قطعاً کار را برای دولت بعدی سخت می‌کند، اما کارنامه آیت‌الله رئیسی تا به امروز نشان داده است می‌تواند سکان‌دار ماهری باشد که برای مدیرت کشور نیاز است.

در ادامه رئیس کمیته رسانه‌ای ستاد آیت‌الله رئیسی در شهرستان همدان با تأکید بر اهمیت رسانه‌ها در انتخابات، اظهار کرد: وظیه خود را در ابتدا دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات می‌دانیم و در کنار آن به معرفی فرد اصلح که ازنظر ما آیت‌الله رئیسی است، می‌پردازیم.

مجید ملکیان با اشاره به اینکه تا به امروز فعالیت خوبی در فضای مجازی برای تبلیغات ستاد آیت‌الله رئیسی صورت گرفته، اظهار کرد: نیروهای زیادی به‌منظور فعالیت در ستاد مراجعه می‌کنند، سعی بر این است که به نحو احسن از آنان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی رزومه کاری بسیار پُربار و قابل دفاعی دارد، عنوان کرد: تمهیدات رسانه‌ای مختلفی درنظر گرفته شده است تا در برابر شبهاتی که علیه وی مطرح می‌شود، بهترین پاسخ ارائه شود.

رئیس کمیته رسانه‌ای ستاد آیت‌الله رئیسی در شهرستان همدان در پایان ضمن بیان مشکلاتی که طی چندسال اخیر مطبوعات را تحت شعاع قرار داده است، تصریح کرد: امیدواریم با انتخاب فرد اصلح توسط مردم، در دولت بعدی نگاه ویژه‌ای به رسانه شود و جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

در ادامه نشست خبری مدیر تحریریه روزنامه سپهرغرب ضمن بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تا به امروز، اظهار کرد: با وجود پیشرفت‌هایی که صورت گرفته، در کشور با مسائل و مشکلاتی روبه‌رو هستیم که زمینه کار انقلابی را مخدوش کرده است.

حسین صادقیان افزود: همه نیروهای انقلابی به دنبال آن هستند که سطح مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد تا پشتوانه خوبی برای آینده کشور و رئیس‌جمهور منتخب باشد.

وی ضمن اشاره به همکاری در سال‌های گذشته با آیت‌الله رئیسی، خاطرنشان کرد: با آیت‌الله رئیسی آشنایی داشتم و از نزدیک شاهد بودم که واقعاً زندگی مردمی و ساده‌‌ای دارد و به دنبال اشرافی‌گری نبوده و نیست.

مدیر تحریریه روزنامه سپهرغرب ضمن بیان خاطره‌ای از همکاری با آیت‌الله رئیسی، افزود: او به معنای واقعی کلمه فردی عدالت‌خواه بوده و همواره در هر سمتی که هست، به بهترین وجه آن را اجرایی کرده است.

صادقیان در پایان ضمن بیان اینکه همه کاندیداهای مورد تأیید شورای نگهبان برای ما قابل احترام هستد، اظهار کرد: هدف ما در رسانه، تشویق مردم به حضور حداکثری در پای صندوق رأی است و امیدواریم مردم با تحقیق پیرامون کاندیداهای مطرح‌شده، فرد اصلح را برای این سمت مهم انتخاب کنند.

شناسه خبر 41453