شناسه خبر:42528
1400/4/6 09:41:24

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: باید چهره واقعی و حقیقی آمریکا را به جهانیان نشان داد تا ملت‌های مختلف در جریان جنایات‌های آن قرار گیرند.

عباس سروری روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه که به‌مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی (6 تا 12 تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: شناسایی چهره واقعی و حقیقی آمریکا به جهانیان سبب می‌شود که ملت‌های مختلف در جریان جنایات‌های آن قرار گیرند.

وی به خوی استکباری آمریکا در پوشش بزک‌کرده حقوق بشر آمریکایی اشاره‌ و تصریح کرد: چهره واقعی آمریکا را نتوانسته‌ایم به جوانان بشناسانیم، همین سبب شده جامعه فریب این چهره بزک‌خورده را بخورند و آن را دوست خود بدانند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با یادآوری فجایع و دخالت‌های آمریکا در طول تاریخ بشر در امور کشورهای مختلف به بهانه حقوق بشر، گفت: آمریکا هرگاه به بهانه‌ حقوق بشر وارد شده، سبب نابودی و چپاول ملت‌ها شده است.

وی با تأکید بر امر روشنگری برای نسل جوان و جهانیان در شناخت چهره واقعی آمریکا، افزود: آمریکای جنایکار با دست داشتن مستقیم در شهادت حاج‌قاسم سلیمانی چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داده است.

سروری با اشاره به آمار بالای 17 هزار ترور در کشور، گفت: 43 شهید از این تعداد مربوط به استان کرمانشاه است.

وی در ادامه بیشتر برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به‌دلیل شرایط کرونایی را محدود به فضای مجازی دانست و عنوان کرد: برگزاری ویژه‌برنامه شهدای هفتم تیر، برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی در پایگاه‌های مقاومت، برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور در فضای مجازی، برگزاری میزگردهای سیاسی با حضور کارشناسان سیاسی و مسئولان در شبکه استانی زاگرس و غیره از دیگر برنامه‌های این هفته در استان خواهد بود.

 

شناسه خبر 42528