شناسه خبر:42836
1400/4/12 10:10:09
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام:

خدمات آستان قدس رضوی در ایلام اطلاع‌رسانی شود

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان ایلام با تأکید بر اطلاع‌رسانی خدمات آستان قدس رضوی در استان گفت: نهادینه کردن فرهنگ وقف و گسترش و توجه به این ‌مقوله مهم امری ضروری است‌.

حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار روز پنج شنبه در دیدار با دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان ایلام با اشاره به خدماتی که آستان قدس رضوی در استان ایلام می‌تواند ارائه دهد، افزود: اینکه مردم می‌توانند در این استان نذورات خود را در رابطه با امام رضا (علیه‌السلام) پرداخت کنند و عواید آن نیز در استان هزینه گردد و یا موقوفاتی برای آستان قدس رضوی در استان داشته باشند انری خوب و درخور توجه است.

وی درخصوص فرهنگ وقف و گسترش آن در استان ایلام نیز بیان کرد: با فرهنگ‌سازی در خصوص فرهنگ وقف و گسترش موقوفات امام رضا (ع) در استان، خیرات و برکات بسیاری برای مردم به همراه خواهد داشت.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان ایلام نیز در این دیدار پیام مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی خطاب به نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام را تقدیم وی کرد و گفت: ما در استان ایلام می‌توانیم با دریافت نذورات و هدایای مردم برای امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی، برای این عزیزان قبض صادر کرده و عواید آن را نیز در خود استان هزینه کنیم.

محمدکریم رحیمی با اشاره به اینکه با گسترش فرهنگ وقف و ایجاد موقوفات امام رضا(ع) در ایلام می‌توانیم از عواید آن در استان بهره مند شویم، افزود: دوستداران اهل بیت و امام رضا (ع) می‌توانند با تحویل نذورات و هدایای خود به کانون‌های خدمت رضوی در استان ایلام از خدمات آستان قدس در مشهد مقدس نیز بهره‌مند شده و از امتیازات و هدایایی که آستان قدس رضوی به وقف‌کنندگان و هدیه‌دهندگان به آستان قدس و امام رضا (ع) ارائه می‌دهد بهره‌مند شوند. 

 

شناسه خبر 42836