شناسه خبر:43647
1400/5/2 12:57:50

سپهرغرب، گروه شهر: مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری همدان گفت: امکانات روبنایی مسکن مهر از جمله مسجد، بازارچه، مراکز بهداشتی، درمانی، آموزشی و خدماتی در شهرهای مختلف استان همدان تقویت می‌شود.

«عزیزالله یوسفی» روز سه‌شنبه در نشست اعضای ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان همدان اظهار کرد: زاه و شهرسازی باید برنامه دقیقی برای تکمیل مسکن‌های مهر ناتمام داشته باشد و در تامین زیرساخت‌های لازم و امکانات روبنایی آن تلاش کند.

وی اظهار داشت: در موضوع بازآفرینی مناطق حاشیه‌ای و مسکن‌های مهر شهری همدان و فامنین اعتبارات قابل توجهی تخصیص یافته است که در پیشبرد پروژه‌های عمرانی تاثیرگذار است.

یوسفی عنوان کرد: رودخانه‌های سطح شهری مناطق مختلف استان باید ساماندهی شود و با بررسی دقیق توسط شهرداری‌ها و شرکت آب منطقه‌ای، اعتبارات لازم برای آن تامین شود.

وی تاکید کرد: 2 پروژه توسط شهرداری همدان در حوزه بازآفرینی تعریف شده و برای آغاز عملیات اجرایی آن در انتظار تامین اعتبار است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان نیز گفت: امسال یک میلیارد و 650 میلیون تومان قیر برای پوشش آسفالت محوطه مسکن مهر شهر همدان اختصاص یافته است.

«مجید صالحی امیر» افزود: سال گذشته نیز نزدیک به 20 هزار تن قیر در مناطق حاشیه شهر همدان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه پوشش و دیوارکشی رودخانه حصار امام به پایان رسیده است، عنوان کرد: 2 میلیارد تومان نیز به مجتمع فرهنگی این منطقه اختصاص یافته که فاز نخست آن به پایان رسید و تا یک ماه آینده قرارداد فاز دوم این طرح نیز منعقد می‌شود.

صالحی امیر اظهار کرد: در مجموع امسال، قراردادهایی به ارزش سه میلیارد و 720 میلیون تومان در شهر همدان منعقد شده است.

شناسه خبر 43647