شناسه خبر:44140
1400/5/13 12:33:25

سپهرغرب، گروه خبر: دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: به همت خیران خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه 50 عدد کپسول شارژشده 40 لیتری تهیه و به بیماران کرونایی استان سیستان و بلوچستان، شهرستان زابل اهدا شد.

فرهاد مرزی روز گذشته اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص استان سیستان و بلوچستان و نیاز مبرم به وجود کپسول اکسیژن، از سوی خانه صنعت و معدن فراخونی داده شد که خیران استان به‌جای نذر و هزینه قربانی در خریداری کپسول‌های مذکور مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به مشارکت و استقبال خوب خیران خانه صنعت، معدن و تجارت استان از این امر خداپسندانه، گفت: حدود 180 میلیون تومان به شماره حساب بانک انصار خانه صنعت و معدن واریز شد که پس از جمع‌آوری مبلغ واریزی 50 کپسول‌ اکسیژن شارژشده 40 لیتری برای بیماران نیازمند سیستان و بلوچستان شهرستان زابل خریداری شد.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: 10 عدد کپسول از این تعداد به بیمارستان خیریه الزهرا (س) و تعداد 40 عدد کپسول به مرکز درمانی بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین (ع) شهرستان زابل اهدا شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خانواده بزرگ صنعت و معدن استان کرمانشاه از این اقدام خیرخواهانه، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که همه‌ ملت ایران در زمان زلزله به استان کرمانشاه کمک کردند، ما هم در جواب تمام خوبی‌های مردم ایران عزیزمان این کمترین کاری بود که برای مردم خونگرم استان سیستان و بلوچستان در تهیه کپسول می‌توانستیم انجام دهیم.

شناسه خبر 44140