شناسه خبر:44880
1400/6/3 09:52:38

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پارک علم و فناوری همدان گفت: ما برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، به دنبال صنایع استان هستیم.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، محمدحسن مرادی درتبیین اقدامات صورت‌پذیرفته برای تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» خط مشی پارک همدان را گسترش فرهنگ نوآوری و توسعه و تقویت اکوسیستم فناوری در صنایع و بخش خصوصی و همچنین ادارات خدمات‌رسان مرتبط با این گروه در استان دانست و آن را راه حل میان‌مدت و اثر گذار در بهبود تولید و صنعت استان برشمرد.

رئیس پارک علم و فناوری همدان در این گزارش بیان کرده، برای تحقق منویات حکیمانه مقام معظم رهبری در سال 1400 درصدد برآمدیم تا بازدیدهای منظم و هدفمندی از صنایع استان داشته باشیم و به همراه تیم متخصص و کارشناس از پارک سعی در بررسی نقاط قوت و ضعف صنایع و همچنین موانع پیش روی آن‌ها در تولید، بازاریابی و فروش داشته باشیم.

وی افزود: در این راستا در 6 ماهه نخست سال از تعدادی واحدهای صنعتی بازدید و موارد ذکرشده فوق احصا شد و درحال حاضر از چهار واحد صنعتی بازدید صورت و مورد حمایت مستقیم پارک علم و فناوری همدان قرار گرفته‌اند.

این مقام مسئول درخصوص تحقق شعار مانع‌زدایی‌ها بیان کرد: درکنار بازدید میدانی از صنایع استان، جلساتی با ادارات خدمات‌رسان مرتبط داشتیم تا با بررسی، تحلیل و ارائه راه کار جامع اکوسیستم فناوری را به صنعت گره بزنیم و شاهد شکوفایی و بالندگی اقتصاد بومی و منطقه‌ای باشیم.

شناسه خبر 44880