شناسه خبر:45474
1400/6/15 10:15:53
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان کردستان:

بیش از 1000 میلیارد ریال مطالبات شهرداری سنندج از دستگاه‌ها وصول شد

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: بیش از یک هزار و 600 میلیارد ریال طلب شهرداری سنندج را از دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و حاکمیتی در قالب ظرفیت‌های قانون بودجه وصول کردیم.

بهرام نصراللهی‌زاده در دیدار شهردار و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر سنندج، با اشاره به اینکه شهر سنندج به‌عنوان مرکز استان از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: در سال‌های اخیر که شرایط سختی از نظر اقتصادی بر کشور حاکم بود، روند توسعه و عمران شهری در سنندج هیچ‌گاه متوقف نشد و امیدوارم در دوره فعالیت شورای ششم نیز شاهد چنین روندی باشیم.

وی اضافه کرد: همیشه تلاش کرده‌ایم همراه شهردار و شورا در روند توسعه شهر سنندج نقش داشته باشیم و با همین نگاه و بینش در چند سال گذشته از محل اعتبارات دولتی کمک‌های خوبی به نهاد شهرداری شد و پروژه‌های مهمی به سرانجام رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان افزود: اکنون با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، پرداختن به حاشیه و تقابل قابل قبول نیست، بنابراین هر کسی دلسوز این استان است باید خود را مسئول بداند و در جای خود برای توسعه منطقه تلاش کند.

نصراللهی‌زاده گفت: برای مردم فرقی ندارد که شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی است یا یک نهاد دولتی، بلکه آنان انتظار خدمات دارند و انتظارشان کاملاً به‌جا و به‌حق است، بنابراین با همدلی و همکاری و هم‌افزایی برای توسعه هرچه بیشتر شهر سنندج تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: شهرداری فقط یک نهاد خدماتی و یا یک نهاد عمرانی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی است که باید به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه داشته باشد، ضمن اینکه سنندج هم امروز یک شهر معمولی نیست بلکه یک شهر جهانی و حتی در سند آمایش سرزمین نیز برای سنندج کارکرد فراملی تعریف شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اینکه سنندج امروز با سنندج 10 سال پیش بسیار متفاوت است و خوشبختانه عملکرد شهرداری و شورای شهر این شهر در سال‌های اخیر اعتماد‌آفرین بوده، افزود: امید است با همدلی و هم‌افزایی در سال‌های آینده نیز شاهد این ترقی و توسعه باشیم.

نصراللهی‌زاده تأکید کرد: ما به‌عنوان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آمادگی کامل داریم تا همچون گذشته در کنار شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در روند توسعه این شهر نقش ایفا کنیم.

شورای اسلامی شهر سنندج متشکل از 9 نفر بوده و فرزاد زارعی رئیس این شورا و سیدانور رشیدی به‌عنوان شهردار سنندج انتخاب شده است.

شناسه خبر 45474