شناسه خبر:50734
1400/10/15 08:45:08
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی:

150 واحد تولیدی در نمایشگاه صنعت استان مرکزی حضور دارند

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: 150 واحد تولیدی و انجمن‌های صنعتی در چهاردهمین نمایشگاه صنعت این استان حضور دارند.

طیب میرزایی روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی استان مرکزی در 320 غرفه از 21 تا 24 دی‌ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران در اراک برپا می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از 150 واحد تولیدی و انجمن‌های صنعتی زیرمجموعه خانه صنعت و معدن، سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار کرد: نمایشگاه صنعت استان مرکزی در سال‌های گذشته با حضور صنایع بزرگ استان و کشور برگزار می‌شد، اما امسال تدابیری اندیشیده شده که بیش از 95 درصد شرکت‌کننده‌ها از صنایع کوچک بومی باشند.

میرزایی بیان کرد: عمده شرکت‌کنندگان در چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی واحدهای تولیدی کوچک مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اراک، خمین، محلات، ساوه، مأمونیه، دلیجان، راونج، غرق‌آباد، آشتیان، زاویه، سمقاور و شازند هستند.

وی اضافه کرد: 89 درصد هزینه‌های مربوط به غرفه، دکور، اسکان و حمل‌ونقل واحدهای تولیدی شرکت‌کننده در چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان از سوی شرکت‌ شهرک‌های صنعتی تأمین می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با بیان اینکه تورهای صنعتی درون و بیرون‌استانی برای بازدید از چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: عدالت صنعتی در برپایی این نمایشگاه رعایت شده و تمامی گروه‌های صنعتی استان در این رویداد حضور دارند.

میرزایی یادآوری کرد: آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی عصر سه‌شنبه 21 دی‌ماه جاری با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک کشور، استاندار و فعالان صنعتی استان مرکزی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: بیش از 10 هزار متر مربع فضای سرپوشیده برای برپایی چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی تجهیز شده است.

مرتضی اسلامی‌زاده افزود: علاوه‌بر این، فضای بیرونی نمایشگاه نیز به مساحت پنج هزار متر مربع در اختیار صنایع بزرگ قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: انجمن پیشگامان صنعت استان مرکزی با 40 واحد تولیدی صنایع کوچک در این نمایشگاه حضور دارند و سالن پردیس نمایشگاه در اختیار این انجمن قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی اضافه کرد: عمده واحدهای تولیدی شرکت‌‌کننده در این نمایشگاه بومی هستند و یک یا دو واحد تولیدی غیر بومی در این رویداد حضور دارند.

 

شناسه خبر 50734