شناسه خبر:53823
1401/1/17 09:29:12

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست ‌فرمانداری اسدآباد بر لزوم پرهیز مدیران این شهرستان از برخورد ویترینی با شعار سال تأکید کرد و گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای تحقق شعار سال ضروری است.

حسین‌علی شرکائی در نخستین جلسه شورای اداری اسدآباد در سال جدید ضمن تبریک آغاز قرن جدید، بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان، گفت: دستاوردهای دولت سیزدهم بر کسی پوشیده نیست، این دولت در میانه میدان خیز پنجم و مرگبار کرونا سکان امور کشور را در دست گرفت، خیزی که از ابتدای تیرماه سال گذشته در کشور آغاز شد و در تداوم جولان خود، روز دوم شهریورماه با 709 مورد مرگ روزانه به بالاترین شمار مرگ‌ومیر از ابتدای شیوع کرونا (اسفندماه 98) در کشور رسیده بود و با تدابیر عالمانه این دولت و واردات میلیون‌ها دوز واکسن، اکنون در 15 فروردین‌ماه 1401 این شمار مرگ‌ومیر به 38 نفر کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال به‌نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام‌گذاری شده است، ابراز کرد: نکته اصلی و حائز اهمیت برای ما تحقق عینی و عملی شعار مطرح‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب در سال جدید است و ما امسال باید در اسدآباد شاهد تحقق عملی این شعار باشیم.

سرپرست فرمانداری اسدآباد با تأکید بر لزوم پرهیز مدیران شهرستان اسدآباد از برخورد ویترینی با شعار سال، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و انجام کار محتوایی روی شعار سال لازم است؛ به این ترتیب علاوه‌بر انجام کار محتوایی باید هم‌زمان ظرفیت‌های شهرستان نیز احصا شود.

وی با بیان اینکه برای انجام این امر نیازمند مشارکت صددرصدی تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان هستیم، گفت: در راستای تحقق کامل شعار سال باید شرکت‌های دانش‌بنیان موجود تقویت شوند و زمینه تشکیل دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان را فراهم کنیم و در کنار این مهم از توان و ظرفیت بخش خصوصی نیز نهایت استفاده را ببریم.

شرکائی در ادامه ملاقات‌های مردمی مدیران با مردم را مورد تأکید قرار داد و افزود: ارتباط مردمی مدیران با مردم باید تقویت شود و همه مدیران با جدیت تمام در خدمت ارباب رجوع باشند و زمانی را برای ملاقات‌های مردمی در طول هفته اختصاص دهند.

سرپرست فرمانداری اسدآباد ضمن فرا خواندن مدیران برای تحقق هرچه بهتر شعار اعلام‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان به‌ویژه نخبگان برای تحقق شعار سال ضروری است.

وی در پایان ثبات مدیریت را یکی از الزامات توسعه و پیشرفت در این شهرستان عنوان کرد و افزود: اعتقاد ما بر ثبات مدیریت و تعامل هرچه بیشتر برای تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم است و در راه این خدمت هیج عذر و بهانه‌ای از هیچ دستگاهی قابل قبول و پذیرفته نیست.

شناسه خبر 53823