شناسه خبر:59453
1401/6/9 09:15:32

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان همدان از انتقال محیط‌بان «حامد مومیوند» برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان شهید مطهری تهران خبر داد.

سیده‌مریم محمدی درباره وضعیت محیط‌بان مومیوند بیان کرد: پس از رایزنی با ریاست سازمان حفاظت محیط‌زیست قرار شد محیط‌بان مومیوند برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان فوق تخصصی سوختگی شهیدمطهری تهران منتقل شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام‌شده ایشان هم‌اکنون تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی با یک تیم مجرب و متخصص است و مراحل درمانی به‌خوبی انجام می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه علت حادثه در منطقه حفاظت‌شده خانگرمز آتش‌سوزی در اتاقک محیط‌بانی گزارش شد، تصریح کرد: علت انفجار گاز کپسول در دست بررسی است و به محض مشخص شدن اعلام خواهد شد.

وی درباره مراسم تشییع محیط‌بان ملکی نیز بیان کرد: مراسم تشییع محیط‌بان حشمت‌الله ملکی ساعت 17:30 روز سه‌شنبه هشتم شهریورماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان تویسرکان برگزار شد.

ساعت 21 شامگاه یکشنبه 6 شهریورماه دو تن از محیط‌بانان منطقه حفاظت‌شده «خانگرمز» به نام‌های حشمت‌الله ملکی و حامد مومیوند در حین بیتوته در منطقه حفاظت‌شده و انجام وظیفه، دچار سانحه آتش‌سوزی شدند که متأسفانه در این حادثه محیط‌بان ملکی بر اثر شدت جراحات وارده ساعت سه بامداد دوشنبه هفت شهریورماه جان باخت و محیط‌بان مومیوند نیز به‌شدت دچار سوختگی شده و در بخش سوانح سوختگی بیمارستان بعثت همدان بستری شد.

 

شناسه خبر 59453