شناسه خبر:61872
1401/8/7 23:48:43

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار همدان گفت: حدود 70 درصد واحدهای مسکونی روستایی در سطح بخش شراء نیاز به مقاوم‌سازی دارد که لازم است بنیاد مسکن در این بخش بیشتر تلاش کند.

محمدعلی محمدی با اشاره به تأکیدات دولت سیزدهم در بحث مسکن، ابراز کرد: مسکن دغدغه جدی بسیاری از مردم است که بارها توسط مسئولان نظام مورد تأکید قرار گرفته و از رویکرد دولت سیزدهم در بخش مسکن نباید غافل شد.

وی در ادامه خواستار تسریع در پیشبرد طرح‌های دولت در بخش مسکن شد و افزود: در همدان مدت‌ها است تولید زمین نداشتیم، همچنین بازنگری طرح جامع شهر به سرانجام نرسیده و ضروری است با الحاق زمین این قفل هرچه سریع‌تر باز شود.

فرماندار شهرستان همدان با تأکید بر لزوم غربالگری متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، گفت: باید افراد غربالگری شده مشخص و بر آن اساس زمین‌های مورد نیاز مسکن‌سازی در همدان تأمین شود.

محمدی با اشاره به وضعیت خانه‌های روستایی در بخش شراء نیز افزود: باید این مساکن در برابر بلایای طبیعی مقاوم‌سازی شوند که درحال حاضر، حدود 70 درصد واحدهای مسکونی روستایی در سطح بخش شراء نیاز به مقاوم‌سازی دارد و لازم است که بنیاد مسکن در این زمینه وارد کار شود.

شناسه خبر 61872