شناسه خبر:64352
1401/10/8 09:43:48

شهید الله‌یار دکامی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «خدا را شکر کنید در این مقطع زندگی توانستیم زیر پرچم اسلام زندگی کنیم و توانسته‌ایم اسلام را یاری کنیم و بیش از همه قدر بسیجیان را بدانید».

در بخشی از وصیتنامه شهید الله‌یار دکامی آمده است؛
ولا تحسبن‌الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون (گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگار خویش روزی می‌خورند)
به نام آفریدگار جهان که تمام جهانیان از عهده شکرش فرومانده‌اند و با سلام به امام زمان(عج) تنها منجی عالم بشریت و با آرزوی ظهور هرچه زودتر آن حضرت تا جهان را از عدل و داد پر کند و ریشه طغیانگری‌های ابرجنایتکاران را از روی زمین برچیند ان‌شاءالله.
و با سلام و درود به آن زاهد و پارسا آن پیر خداجو و پرچمدار انقلاب خونین اسلامی ایران امید مردم دربند جهان رهگشای انقلاب مهدی (عج) و با سلام به شهیدان آن پاک‌باخته‌های طریق خونین حسینی.
چندجمله‌ای را به‌عنوان وصیت‌نامه عرض می‌دارم. سخنی دارم با آنان که وصیت‌نامه مرا به نحوی می‌شنوند، ما در موقعیتی قرار داریم که مانند آن را در زمان امام حسین (ع) داشتیم. ظلم‌هایی که از هر طرف بر انقلاب می‌شود همان را با حسین کردند خیمه‌اش را آتش زدند و اهل بیت‌اش را به اسارت بردند که همان را صدامیان با ما کردند.
مردم! حسین زمان ما خمینی است قیامش حسین‌گونه است اگر در کربلا نبودیم که حسین را یاری کنیم و همیشه در حسرت این بودیم که ای کاش ما هم بودیم و در رکاب او می‌جنگیدیم و به شهادت می‌رسیدیم هنوز هم دیر نشده است.
مردم! اسلام را یاری کنید دین خدا را یاری کنید زندگی دنیا شما را مشغول نکند که خدای ناکرده آن روز برسد که دیگر فرصت دیر باشد به خدا اگر سری به جبهه‌ها بزنید خواهید فهمید که اسلام چه معنی می‌دهد ایثار و ایمان چیست بیایید و ببینید نوجوانانی که هنوز معصوم و بی‌گناه هستند چگونه ازخودگذشتگی نشان می‌دهند؛ نیمه‌های شب از خدا طلب مغفرت می‌کنند و جوان‌هایی که رشادت‌های حضرت عباس (ع) را زنده کرده‌اند و پیرانی که حماسه‌های حبیب‌بن مظاهر را تداعی می‌کنند به یاد روز قیامت بیفتید و ببینید آیا جواب خدا را می‌توانید بدهید و به یاد آن سرگردانی‌های روز قیامت و به یاد آن عذاب‌هایی که حتی تصور آن را نمی‌توانیم بکنیم این قدر به دنیا دل نبندید که آن روز نه مال دنیا و نه جان و مقام بداد شما می‌رسد پس جبهه‌ها را خالی نگذارید و خدای ناکرده امام را تنها نگذارید همانا که اهل کوفه با سیدالشهدا کردند.
قدر خودتان را بدانید و خدا را شکر کنید که در این مقطع زندگی توانستیم زیر پرچم اسلام زندگی کنیم و توانسته‌ایم اسلام را یاری کنیم و پیش از همه قدر این بسیجیان را بدانید.

شناسه خبر 64352