شناسه خبر:66522
1401/12/7 09:58:25
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت:

اتفاقات چند ماه اخیر یک فتنه بزرگ بود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اتفاقات چند ماه اخیر یک فتنه بزرگ بود که به لطف خدا و رهبری رهبر معظم انقلاب و تلاش و کوشش نهادهای امنیتی و نظامی با کمترین خسارت پشت سر گذاشتیم و این فتنه بزرگ با همراهی ارزشمند و حماسی ملت شکست خورد.

سردار سیدصادق حسینی در دیدار نماینده ولی فقیه، استاندار و تعدادی از دیگر از مسئولان استانی در کردستان که به مناسبت روز پاسدار صورت گرفت، اظهار کرد: بزرگت‌رین افتخار سپاه در خدمت رهبری و نظام و خدمت به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: سبزپوشان سپاه، پاسدار دفاع از نظام و ارزش‌های آن هستند و در این مسیر از تمام وجودیت خود مایه می‌گذارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی در سال جاری همکاری تنگاتنگی به ویژه در حوزه تامین امنیت و همچنین اقدامات محرومیت‌زدایی با سپاه داشته‌اند، عنوان کرد: امروز امنیت کاملا پایدار و مردمی در استان برقرار است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: اتفاقات چند ماه اخیر یک فتنه بزرگ بود که به لطف خدا و رهبری رهبر معظم انقلاب و تلاش و کوشش نهادهای امنیتی و نظامی با کمترین خسارت پشت سر گذاشتیم و این فتنه بزرگ با همراهی ارزشمند و حماسی ملت شکست خورد.

وی اذعان کرد: پیشرفت‌های خیلی خوبی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی، فرهنگی، علمی و غیره در سال‌جاری در کشور حاصل شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه در بخش دفاعی، هوافضا، دریایی و سایر بخش‌ها در سپاه حاصل شده که قابل تأمل و حاصل عنایت الهی به انقلاب و نظام ما و درایت و رهبری رهبر انقلاب است.

 

 

شناسه خبر 66522