شناسه خبر:67402
1402/1/15 09:15:58

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار نهاوند گفت: برخی افراد در فضای مجازی با دادن اطلاعات غلط به مردم اعلام می‌کنند که سراب‌ها به‌صورت 99 ساله واگذار شده‌اند که منجر به اعتراض عده‌ای شد و مشکلاتی را برای مسافران به‌وجود آورد.

ضرغام احمدوند روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه شعار سال جاری از سوی مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت مسئله معیشت مردم رهبر این شعار را اعلام کردند؛ از همین رو انتظار می‌رود همه ادارات به‌ویژه نهادهایی که با بحث معیشت مردم مواجه هستند، تلاش مضاعف به خرج دهند.
وی با اشاره به اینکه به‌منظور رشد تولید و ایجاد اشتغال در نهاوند باید تلاش شود تا سرمایه‌گذار بیشتری در سطح شهرستان و یا خارج از آن جذب شود، افزود: امیدوارم این کار با قوت بیشتری در مقایسه با سال‌های گذشته تداوم یابد.
فرماندار نهاوند متذکر شد: اداراتی که در راستای تولید فعالیت دارند، باید پاسخگوی مطالبات مردمی باشند و فعالیت‌های اقتصادی را رونق دهند.
وی با اشاره به مشکلات پیش‌آمده در سراب‌های نهاوند به‌واسطه سوء مدیریت، گفت: یکی از مؤلفه‌های توسعه نهاوند بحث گردشگری است و سراب‌ها از مراکز جذب گردشگر هستند.

شناسه خبر 67402