شناسه خبر:67579
1402/1/19 13:11:12

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تونل‌های یک و 2 در حال احداث مسیر ایلام به مهران از امروز چهارشنبه 16 فروردین دوباره مسدود شدند.

فرشاد دوستی روز چهارشنبه اظهارکرد: این تونل‌ها پس از محدوده منطقه مهدی‌آباد در حال احداث هستند که ایام اربعین سال گذشته به منظور جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی ناشی از عزیمت زائران از این نقطه بطور موقت بازگشایی شدند.
وی افزود: تونل‌های این مسیر پس از بازگشت زائران اربعین دوباره به منظور ادامه عملیاتی بهسازی و بیس مسیر مسدود و از تردد خودروها در این محدوده جلوگیری شد.
مدیرکل راه و شهرسازی یادآور شد: ولی به دلیل فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزی و همچنین جمعه آخر سال با تصمیم مسوولان مربوطه در کمیسیون‌های مختلف و بویژه شورای ترافیک استان این تونل‌ها دوباره بازگشایی شدند تا شاهد گره ترافیکی و بروز مشکل برای تردد مسافران و تفرج کنندگان نباشیم.
دوستی تاکید کرد: با توجه به اینکه این تونل‌ها بهسازی نشده بودند هنگام تردد خودروها نارضایتی‌هایی را از سوی شهروندان به دنبال داشت که از عموم مردم برای بروز این مسئله عذرخواهی می‌کنیم.
وی اضافه کرد: تونل‌های یک و 2 مسیر ایلام به مهران به منظور تکمیل فرآیند بهسازی از امروز 16 فروردین دوباره مسدود خواهند شد تا به سرعت ادامه کار آن‌ها انجام و آماده بهره‌برداری نهایی شوند.

شناسه خبر 67579