شناسه خبر:68041
1402/1/30 09:22:07

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر از عزم مشترک برای برداشتن گامی بلند با همراهی دو نهاد کتابخانه‌های عمومی و اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر، سیدمهدی آخشیک افزود: در دیدار با حجت‌الاسلام احمد چهاردولی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ملایر که در محل اداره کتابخانه‌های عمومی صورت گرفت، بر عزم مشترک و تلاشی مقدس برای گسترش روزافزون همکاری‌های فرهنگی فی‌مابین تا حصول نتیجه و تبدیل شدن شهر ملایر به پایتخت کتاب ایران تأکید شد.
وی اظهار کرد: با آغاز به کار دوره کنونی شورای اسلامی شهر و به‌ویژه در سال گذشته ما شاهد همکاری‌های چشمگیری در زمینه اجرا و برگزاری مشترک برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر بودیم که از آن جمله می‌توان از برگزاری طرح «تابستان با طعم کتاب» در محلات کمتربرخوردار شهرستان، برگزاری چند دوره مهرواره کتاب‌خوانی در سطح شهرستان و اجرای چندین عنوان برنامه مناسبتی در مناسبت‌های خاص یاد کرد.
آخیشک به بحث کتابخانه سیار و رصد محلات مختلف شهرستان و مبحث نیازسنجی محلات که فاقد کتابخانه هستند نیز اشاره کرد و یادآور شد: نیاز به مطالعه همه اقشار در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف و دسترسی بهتر و سهولت امکان بهره‌گیری از منابع مکتوب همواره مورد تأکید بوده است.
وی خاطرنشان کرد: این موارد در سال جدید در رأس برنامه‌ریزی‌های فرهنگی ما قرار دارد که با تلاش و برنامه‌ریزی خادمان مردم در نهادهای متولی انجام می‌شود.

شناسه خبر 68041