شناسه خبر:71901
1402/5/4 09:50:37

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید امیر کبیر و مهاجران گفت: یکصد و شصت هکتار زمین برای واگذاری به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید امیرکبیر آماده‌سازی می‌شود.

میرزائی در این‌باره اظهار کرد: آماده‌سازی 160 هکتار زمین به استعداد 3000 واحد مسکونی ویلایی یک طبقه حیاط‌دار برای واگذاری به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید امیرکبیر آغاز شده است.

وی ضمن اعلام اعتماد به اراده و توانمندی مردم برای ساخت مسکن افزود: در طرح جدید، به متقاضیانی که برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده و شرایط پنج‌گانه اعلامی وزارت راه و شهرسازی را دارا باشند، زمین برای ساخت در قالب طرح نهضت ملی مسکن تحویل داده می‌شود تا به عنوان خودمالک ظرف مدت دو سال ساخته شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید امیر کبیر و مهاجران یادآور شد: تاکنون 97 قطعه زمین تحویل متقاضیان تحقق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شده است.

میرزائی اضافه کرد: همه طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز برای متقاضیانی که 40 میلیون تومان واریزی داشتند و به عنوان متقاضی موثر شناخته می‌شوند، تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

وی گفت: 98 هکتار زمین در شهر جدید مهاجران برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن آماده‌سازی شده است و به زودی فرآیند ساخت واحدهای جدید مسکونی آپارتمانی طرح نهضت ملی مسکن پیگیری و آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید امیرکبیر و مهاجران بیان کرد: مقرر است سه هزار واحد مسکونی ویلایی یک طبقه حیاط‌دار در شهر جدید امیر کبیر و 5 هزار واحد مسکونی آپارتمانی در شهر مهاجران ظرف دو سال ساخته شود.

میرزایی درپایان ابراز امیدواری کرد با جدیت کار ساخت واحد‌های مسکونی دنبال شود و 100 واحد مسکونی نیز در شهرهای امیرکبیر و مهاجران در هفته دولت به بهره‌برداری برسد‌.

 

شناسه خبر 71901