شناسه خبر:73097
1402/6/8 11:05:07

مدیر فن‌بازار منطقه کردستان گفت: از آنجا که بنیه صنعتی، فناوری و ساختار تولید در واحدهای صنعتی استان نیاز به ارتقای فناوری و به‌روزرسانی دارد فن بازار از ظرفیت ارائه خدمات برای به‌روزرسانی فناوری صنایع برخوردار است.

علی رجبی روز سه‌شنبه در کارگاه آموزشی مشاوران توسعه فناوری، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه صنایع که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و اهداف ما این است که با تلفیق خدمات حوزه معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی و فن بازار استان و همچنین همراهی مراکز عملی و مشاوران کسب و کار اقداماتی در راستای توسعه فناوری صنایع کوچک استان انجام دهیم.

وی اضافه کرد: امید می‌رود به مرحله ای برسیم که واحدهای صنعتی استان بیشتر از آنکه دنبال تسهیلات بانکی باشند دریافت خدمات نرم‌افزاری و ارتقای فناوری را درخواست کنند.

مدیر فن‌بازار منطقه کردستان ادامه داد: صنایع استان جزو صنایع قوی و پیشرو نیستند و نیاز به ارتقای فناوری در آن‌ها وجود دارد و بی شک با به‌روز رسانی فناوری در این واحدها تولید و اشتغال رونق پیدا می‌کند.

رجبی با اشاره به اینکه شبکه فن بازار امکان ارائه خدمات فناورانه را به واحدهای تولیدی استان دارد، یادآور شد: از سال گذشته تاکنون افزون بر 12 نیاز فناورانه برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان شناسایی شده و از این تعداد پنج نیاز آنها به کمک شبکه فن بازار رفع شده است.

این کارگاه آموزشی به‌منظور تقویت و توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه از امروز آغاز شده و به مدت سه روز در مرکز نوآوری دانشگاه کردستان ادامه دارد.

بیست و سومین شبکه فن بازار کشور روز سه‌شنبه 21 مرداد سال 1399 از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت، در کردستان افتتاح شد.

 

 

شناسه خبر 73097