شناسه خبر:73593
1402/6/22 10:24:34
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا استان همدان:

5000 ویزیت در مرز خسروی و مهران انجام گرفت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا استان همدان گفت: پنج هزار ویزیت در مرز خسروی و مهران توسط پزشکان انجام شده است.

محمدرضا شکوهی اظهار کرد: در فاز نخست ارسال نیروها 24 نیروی فوریت پزشکی شامل متخصص بیهوشی، متخصص طب اورژانس، رادیولوژی، مامایی و آزمایشگاه به مرز خسروی و مهران با 6 دستگاه آمبولانس، یک اتوبوس مجهز و یک موتورلانس برای ارائه خدمت به زائرین ارسال شده است.

وی افزود: علاوه‌بر نیروهای فرستاده‌شده، هفت نیروی افتخاری هم برای ارائه خدمت در مرز حاضر شده‌اند؛ به‌‌طوری که استان همدان به کمک همکاران 13 ایستگاه سلامت هم در بین مسیر داشته و پزشک عمومی، متخصص جراحی، متخصص طب اوژانس و حتی نیروی خدماتی هم اعزام شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه به کمک برنامه‌ریزی‌های کمیته بهداشت و درمان و مسئولان استانی همه جوانب خدمت درنظر گرفته شده بود، تأکید کرد: کمیته بهداشت و درمان استان و مسئولان استانی بعد از تعطیلات نوروزی بیش از 13 جلسه برگزار کرده تا ارائه خدمت به زوار در بهترین شرایط ممکن صورت گیرد؛ به‌‌طوری که در این 12 روز چهار عمل جراحی توسط متخصص جراحی در بیمارستان امام حسین (ع) مهران و 40 ویزیت جراحی صورت گرفته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علاوه‌بر ارائه خدمت به زائرین، تیم‌های درمانی که از استان‌های دیگر برای اعزام فرستاده می‌شدند، در استان همدان اسکان داده و پذیرایی می‌شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا استان همدان تصریح کرد: همکاران ما در معاونت بهداشتی به‌صورت مداوم از مجتمع‌های رفاهی و موکب‌ها بازدید می‌کردند؛ به‌‌طوری که ازنظر بهداشتی همه اماکن رصد می‌شد.

 

شناسه خبر 73593