شناسه خبر:74080
1402/7/8 12:59:12

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ایلام از محکومیت پرداخت غرامت هفت میلیارد و 800 میلیون ریالی یک جایگاه سوخت در ایلام که در ایام اربعین خبرساز شده بود، خبر داد.

پرویز ایدون روز پنجشنبه در این خصوص اظهار کرد: جایگاهی که در ایام اربعین حسینی به علت امتزاج دو فرآورده و عرضه فرآورده آلوده، به زوار حسینی خبرساز شده بود، مطابق مقررات و دستورالعمل‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعمال قانون شده است.

وی توضیح داد: با توجه به تخلف حادث شده در جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی استان، مطابق آئین نامه رسیدگی به تخلفات توزیع و فروش فرآورده‌های نفتی یارانه ای ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران جلسه رسیدگی به تخلفات در منطقه تشکیل و تخلف مربوطه مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ ایلام بیان کرد: با توجه به متن صریح آیین‌نامه در این خصوص و با در نظر داشتن اینکه عوامل جایگاه نسبت به اطلاع‌رسانی به‌موقع به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و همزمان قطع فروش فرآورده اقدامی نکرده‌اند، بنابراین مالکیت جایگاه به غرامتی معادل هفت میلیارد و 800 میلیون ریال محکوم شده است.

ایدون خاطرنشان کرد: همچنین در این ارتباط با توجه به مفاد آیین‌نامه رسیدگی به تخلفات عرضه فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای،خسارت مربوط به خودروهایی که در جایگاه مورد خسارت واقع شده‌اند توسط مالکیت جایگاه پرداخت شده است.

50 جایگاه سوخت در استان ایلام فعال است.

 

شناسه خبر 74080