شناسه خبر:74487
1402/7/17 22:36:56

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: مخازن هوایی آب در سه روستای کبودراهنگ اجرا شده است.

فرهاد بختیاری‌فر روز گذشته با اشاره به طرح آب‌رسانی به روستاهای استان، از اتمام عملیات ساخت سه باب مخزن بتنی در روستاهای کبودراهنگ خبر داد و اظهار کرد: این مخازن در کندتپه، قوره جینه جزوان و مجتمع عظیم‌دره‌ شهرستان کبودراهنگ اجرا شده است.

وی ادامه داد: عملیات لوله‌گذاری خطوط انتقال به طول 25 کیلومتر و تهیه لوله به‌منظور اصلاح شبکه مجتمع عظیم‌دره از دیگر پروژه‌هایی بوده که انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: عملیات حفاری دو حلقه چاه دستی دهانه‌گشاد در روستاهای سرایجوق و دالیجو، از دیگر مواردی بوده که اجرا شده است.

وی اضافه کرد: مخازن هوایی در روستاهای پرورق با حجم 100 متر مکعب و خان‌آباد با حجم 150 متر مکعب در مجتمع خلعت‌آباد انجام شده است که در آب‌رسانی به روستاها نقش مهمی دارد.

بختیاری‌فر به اتمام عملیات حفاری دو حلقه چاه مکانیکی در روستاهای پرورق و داق‌داق‌آباد مجتمع خلعت‌آباد اشاره کرد و گفت: اجرای 25 کیلومتر خط انتقال در مجتمع آقکند و اجرای شبکه توزیع روستای اوزون‌دره مجتمع آقکند از دیگر پروژه‌های اجراشده است.

وی در ادامه به اجرای پروژه‌های آب‌رسانی در فامنین اشاره کرد و افزود: اجرای عملیات خط انتقال روستای سراوک به طول 3.5 کیلومتر به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان خاطرنشان کرد: اجرای 3.5 کیلومتر شبکه توزیع و استاندارد‌سازی انشعابات در روستای فیض‌آباد و حفر دو حلقه چاه دستی در روستای قشلاق (تجرک) انجام شده که یک حلقه به عمق 12 متر با 15 متر گالری و آبدهی حدوداً دو لیتر در ثانیه و یک حلقه به عمق هشت متر است.

وی از اجرای شبکه روستاهای قشلاق، عمرآباد و قبان‌قلی خبر داد و افزود: کارگاه احداث مخزن بتنی 50 متر مکعبی روستای قشلاق مجتمع پیشخور تجهیز شده و خط برق و تجهیز چاه روستای فیض‌آباد نیز اجرایی شده است.

شناسه خبر 74487