شناسه خبر:74666
1402/7/23 13:12:21

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت پروژه جهاد آب‌رسانی در شهرستان تویسرکان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: در راستای طرح جهاد آب‌رسانی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرای عملیات خط انتقال سد خرمرود به طول 28 کیلومتر ازجمله پروژه‌هایی بوده که برای آب‌رسانی به تویسرکان درحال انجام است.

 

وی با اشاره به احداث مخزن 500 متر مکعبی در روستای اشتران، عنوان کرد: عملیات اجرایی حفاری چاه مکانیکی روستای گنبله به عمق 42 متر با آب‌دهی 12 لیتر در ثانیه نیز به اتمام رسید.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اتمام حفاری چاه دستی روستای کهنوش و اجرای عملیات حفاری چاه دستی در روستاهای کرزان، وردآورد علیا، قلقل، حاجی‌آباد، قلعه نوروز، آرزووج، خیرآباد و اشترمل خبر داد و گفت: شبکه توزیع روستای حاجی‌آباد به طول 10 کیلومتر نیز اصلاح شده است.

 

وی به اجرای 2.5 کیلومتر خط انتقال در روستای سیدشهاب (مجتمع اشترمل) اشاره کرد و افزود: اجرای مخزن ایستگاه پمپاژ مجتمع اشترمل و احداث مخزن 200 متر مکعبی بتنی روستای بوجان از دیگر پروژه‌ها است.

 

بختیاری‌فر یادآور شد: در طرح آب‌رسانی روستاهای شهرستان تویسرکان اجرای اصلاح شبکه توزیع روستای کرزان و اصلاح شبکه توزیع روستای سوتلق نیز انجام شده است.

 

 

شناسه خبر 74666