شناسه خبر:75358
1402/8/10 12:42:21

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: طی حکمی از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، «امیررضا کولیوند»، ورزشکار خوش‌آتیه ملایر به اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ نوجوانان کشور دعوت شد.

حمیدرضا سپهری‌نیا ابراز کرد: طی حکمی از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، «امیررضا کولیوند»، ورزشکار خوش‌آتیه ملایر به اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ نوجوانان کشور دعوت شد. امیررضا کولیوند در رده سنی نوجوانان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2023 مالزی به اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ نوجوانان کشور دعوت شد، کولیوند تمرینات خود را زیر نظر بهزاد نجفی، مربی توانمند این رشته ورزشی در باشگاه عارف انجام می‌دهد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ورزشکاران ملایری با کسب سه نشان درخشان طلا و نقره مسابقات قهرمانی جودو استان همدان با افتخار بر سکوی نایب‌قهرمانی آن ایستادند، افزود: مسابقات جودو قهرمانی استان همدان در شهرستان بهار برگزار شد.

 

سپهری‌نیا خاطرنشان کرد: تیم جودو شهرستان ملایر که در رده سنی بزرگ‌سالان بعد از سال‌ها توانسته بود با هماهنگی‌های انجام‌شده از سوی هیئت جودو شهرستان و اداره ورزش و جوانان در این دوره از مسابقات شرکت کند، با همت و تلاش خستگی‌ناپذیر ورزشکاران خود توانست با غلبه بر حریفان سرسخت استانی، سه نشان درخشان طلا و نقره را کسب کند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در این دوره از مسابقات مرتضی احمدوند مقام اول و نشان طلا و «مجید زندیه» و «محمدرضا کریمی» مقام دوم و نشان نقره را به‌دست آوردند.

 

 

شناسه خبر 75358